نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.535.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معرفی 16 برند از معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر دنیا_ پارت سیزدهم (پیاژه)-

آغاز - 1874
 
روستای کوچک La Côte-aux-Fées در کوه‌های ژورای سوئیس در ارتفاع بیش از 1000 متری قرار دارد. اینجاست که ژرژ ادوار پیاژه روح این برند را شعله ور کرد.
 

 


 سلسله پیاژه
 


ژرژ ادوار پیاژه از سنین جوانی به ساعت سازی علاقه داشت، در سال 1874 در تنها 19 سالگی اولین کارگاه خود را در مزرعه خانوادگی راه اندازی کرد. در اینجا او خود را وقف ایجاد حرکات و قطعات با دقت بالا کرد. حتی در همین روزهای اولیه، شعار او «همیشه بهتر از آنچه لازم است انجام بده» چیزی بود که او را به سمت داشتن یک نگرش برتر از خود سوق داد که امروزه به پیاژه انگیزه می دهد.
 

از La Côte-aux-Fées گرفته تا جهان، از مزرعه تا آتلیه، آنچه پیاژه را به حرکت در می آورد یکسان است، تعهد به برتری.
 
یک تکامل
 

پیاژه به دست تیموته پیاژه، پسر ژرژ ادوارد تکامل یافت. او شرکت را از یک تولید کننده حرکات به سازنده ساعت های مچی و جیبی لوکس تبدیل کرد. در سال 1943 پیاژه به یک علامت تجاری ثبت شده تبدیل شد و دو سال بعد، یک کارخانه بزرگتر جدید در خانه آنها La Côte-aux-Fées راه اندازی شد که پایه و اساس پیاژه را که امروز می شناسیم، ایجاد کرد. این شتاب توسط نسل سوم خانواده پیاژه، جرالد و والنتین پیاژه انجام شد.
 

 

انقلاب فوق العاده نازک
 

وسواس بسیار نازک با والنتین پیاژه شروع شد، که این ویژگی فنی شیک را دنبال کرد تا آن را به عنوان امضای برند تثبیت کند. در سال 1957، کالیبر 9P با دست مکانیکی، چیزی بود که پیاژه را برای حرکات بسیار نازک در مرکز صحنه قرار داد و باعث سر و صدا در نمایشگاه بازل شد. در سال 1960، این سفر با مفهوم مبتکرانه میکرو روتور ادامه یافت که پیاژه را قادر ساخت تا باریک‌ترین حرکت خودکار جهان را با کالیبر 12P ایجاد کند.
 

 

تعهد به جواهرات با ارزش
 

در سال 1959، اولین "سالون پیاژه" در ژنو راه اندازی شد. این مکان با نشان دادن اولین جواهرات لوکس پیاژه در کنار ساعت‌های باکیفیت، مکانی دلپذیر ساخته شد که در آن پیاژه بتواند خلاقیت و زیبایی ما را به اشتراک بگذارد.
 
ژنو همچنین محل استقرار آتلیه‌های پیاژه شد که در طلاسازی و جواهرسازی تخصص داشتند، به این معنی که او می‌توانست بر هر جنبه‌ای از تولید قطعات خوب این برند تسلط یابد.
 

 

 جسارت سبک
 
شعار دیگری که تاریخچه پیاژه را تعریف کرده است توسط والنتین پیاژه زمانی که از طراحان Maison خواست تا "کاری را انجام دهند که قبلاً انجام نشده است" ابداع شد.
 

این دستورالعمل همان چیزی است که در سال 1963 هنگامی که اولین ساعت‌هایی با سنگ‌های زینتی که روی صفحه تنظیم شده بودند، منتشر شد، احساسی را ایجاد کرد. این موضوع با «مجموعه قرن بیست و یکم» مشخص و پر جنب و جوش و رنگارنگ بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.
 


این طرح های پر زرق و برق و جسورانه بود که توجه برخی از درخشان ترین ستاره های درخشان آن زمان مانند جکی کندی، الیزابت تیلور و سوفیا لورن را به خود جلب کرد. این نمایش هنر نیز همان چیزی است که پایه‌های دوستی بزرگ با هنرمندان را پایه‌گذاری کرد، که با سالوادور دالی در سال 1967 آغاز شد.
 

 

معرفی انجمن پیاژه
 

پیاژه در نسل چهارم خانواده با ایو پیاژه مترادف با ظرافت، تجمل و "مردم زیبا" شد.
 
رویدادهای پیاژه به مکانی تبدیل شد. ظرافت آرام آن زمان در سال 1979 با ساعت پیاژه پولو به رنگ طلا ساخته شد و به نمادی از دوران تجمل تبدیل شد و این برند را به پولو، ورزش پادشاهان گره زد.
 

 

عصر نشاط
 



در پایان قرن بیستم، Possession مجموعه ای بود که به روح آزادی پیاژه اجازه داد تا با قطعات بازیگوشی که بیانگر تسلط کامل در Savoir-faire توسعه یافته توسط برند بود، شکوفا شود.
 

از ساعت‌های لوکس گرفته تا خلاقیت‌های جذاب جواهرات (گردنبند طلا و ...)، آینده پیاژه را رقم زد و قرن جدید را به ارمغان آورد. همچنین تولد Altiplano، ساعت فوق‌العاده نازکی از این مجموعه بود که به نام فلات آمریکای جنوبی تغییر نام داد.
 
در سال 2001 پیاژه همچنین آتلیه جدیدی را در Plan-les-Ouates افتتاح کرد و بذرهای آینده هیجان انگیز پیاژه را کاشت.
 

 

گوشواره طلا

دستبند طلا

انگشتر طلا

گردنبند طلا

آویز طلا