نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.400.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

اگر یک گوشواره مروراید زیبا میخواهید در این مقاله با ما همراه شوید....

مروارید یکی از قیمتی‌ترین و محبوب‌ترین سنگ‌های قیمتی است که از دیرباز در تزئینات جواهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله تزئیناتی که با استفاده از مروارید ساخته می‌شود، گوشواره است. در این مقاله به بررسی انواع گوشواره های مروارید پرداخته‌ایم که تکراری نیستند.

 

1- گوشواره مروارید میخی: گاهی یک مروارید تنها نیز میتواند، تکمیل کننده استایل شما باشد. گوشواره های مروارید میخی که در رنگ های مختلفی از مروارید نیز میتوانند ارائه شود ، همراه با یک پشت حلقه ( پشت گوشواره ای) جذاب نیز میتوانند درخشش خاصی را در ظاهر شما نمایان سازند. 

 

گوشواره مروارید تک

 

گاهی ترکیب این گوشواره های میخی که بروی قسمت های مختلف لاله گوش قرار میگیرند نیز با گوشواره های فانتزی و خاص کلیپسی یا میخی دیگر میتواند استایلی خاص و منحصر بفرد در شما ایجاد کند.

 

گوشواره مروارید لاله ای

گوشواره مروارید لاله گوش

 

2- گوشواره های مروارید آویز: گوشواره های مروارید آویز یا گیلاسی که مرورایدهای درخشان و متعددی به صورت آویز از زنجیرهای طلا میتوانند حس خوبی را در استایل شما برایتان ایجاد کنند.

 

گوشواره مروارید آویز

 

3- گوشواره های مروارید دست ساز:
 

اگر یک گوشواره طلا خاص و منحصر بفرد میخواهید میتوانید به سراغ گوشواره هایی بروید که بصورت دست ساز تولید میشوند. مجموعه ای منحصربفرد از گوشواره های مروارید دست ساز، ساخته ی بهترین صنعتگران طلای شهر یزد، در وبسایت ملک ثابت به نمایش و فروش گذاشته شده است. از جمله این گوشواره ها میتوان به گوشواره های مروارید هفت گل، ماکسی، مروارید مصری و ... اشاره نمود.
 

گوشواره طلا مروارید مصری

 

گوشواره طلا

دستبند طلا

انگشتر طلا

گردنبند طلا

آویز طلا