نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهترین لحظات جواهرات از مت گالا 2023

ستاره های زیادی در مراسم مت گالا 2023 شب گذشته به کارل لاگرفلد فقید ادای احترام کردند - اما با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از مهمانان ترجیح داده اند با انتخاب جواهرات خود اظهارات جسورانه ای داشته باشند. به طور معمول یک لمس نهایی برای ظاهر، بسیاری از A-listers انتخاب کردند تا لوازم جانبی خود را به نقطه کانونی تبدیل کنند. به ویژه، هیچ کمبودی در الماس وجود نداشت - برخی از آنها بزرگ و میلیونی - روی فرش قرمز، که همه آنها در برابر لامپ های پاپاراتزی می درخشیدند و خیره می شدند.

 

دوآ لیپا، برای اولین بار، گردنبند جدید Tiffany & Co.'s Legendary Diamond را که روی پلاتین تنظیم شده بود، پوشید. این بیش از 200 قیراط است و بر اساس برش الماس زرد نمادین تیفانی است که توسط افرادی مانند بیانسه و آدری هپبورن پوشیده شده است. ریحانا گردنبند Bulgari's High Jewelry از پلاتین را انتخاب کرد که با پنج الماس گلابی، 118 مروارید پرورش یافته آکویا، هفت الماس گلابی، 109 الماس گرد، 561 الماس فانتزی، و الماس های ست پاوه تکمیل شد. پریانکا چوپرا همچنین گردنبند جواهرات بولگاری را به تن کرد، تنها گردنبند او دارای الماس بولگاری لاگونا بلو که توسط ساتبیز به امانت داده شده بود، بود. الماس آبی 11.16 قیراطی بزرگترین الماس آبی بولگاری است که برای فروش در ساتبیز عرضه می شود و ارزش تخمینی آن بیش از 25 میلیون دلار است (این الماس بخشی از حراج آتی ژنو در اواخر این ماه خواهد بود).

 

 در همین حال، Micaela Coel، قطعات طلای Emefa Cole، هنرمند جواهرسازی و همکار غنی را به نمایش گذاشت. او سر سر، گوشواره و حلقه کوکتل Cole's SMO Gold را پوشیده بود (همه طلا به طور مسئولانه از غرب آفریقا تهیه شده بود). میشل یئو گردنبند و گوشواره قابل تغییر جواهرات طبیعی Cartier's [Sur] Naturel High Jewelry، ساخته شده از پلاتین و الماس را به تن کرد. آنیتا حتی ساعت 38 میلی‌متری Velvet Platinum راجر دوبیس را نیز به تن داشت که ارزش آن 1.4 میلیون دلار بود.

 

در زیر، بهترین لحظات جواهرات از مت گالا 2023 را مشاهده کنید.

 

 

 

Dua Lipa در گردنبند الماس افسانه ای Tiffany & Co که بیش از 100 قیراط است. این بر روی گردنبند Lucida Star این برچسب تنظیم شده است و بر اساس الماس نمادین تیفانی ساخته شده است.

 

 

 

 گردنبند ریحانا در Bulgari's High Jewelry از پلاتین، کامل با پنج الماس گلابی، 118 مروارید پرورشی آکویا، هفت الماس گلابی، 109 الماس گرد، 561 الماس فانتزی، و الماس های ست پاوه.

 

 

 

آن هاتاوی در گردنبند و دستبند طلا Bulgari's High Jewelry Monete، در ست طلای زرد با یک سکه نقره.

 

 

 

آنیتا در ساعت مخملی پلاتینیوم 38 میلی متری راجر دوبیس به ارزش 1.4 میلیون دلار.

 

 

 

Michelle Yeoh در گردنبند و گوشواره قابل تغییر جواهرات طبیعی Cartier's [Sur] و یک حلقه جواهرات Cartier High Étourdissant ساخته شده از طلای سفید 18 عیار، الماس و اونیکس.

 

 

 

یک سنجاق سینه با الماس سفید 8 قیراطی از لورین شوارتز و همچنین یک حلقه مروارید و الماس سفید

 

 

 

آماندا سیفرید در گردنبند آگراف رز طلای 18 عیار و الماس کارتیه و همچنین گوشواره و انگشتر کارتیه

 

 

 

رمی ملک در سنجاق جابات کارتیه، ساعت کارتیه تانک لوئیس، دکمه سرآستین و انگشتر طلای سفید 18 عیار با الماس و یاقوت

 

 

 

Ke Huy Quan با جواهرات فرد لیتون درخشید.

 

 

 

Micaela Coel با سر طلایی Emefa Cole، گوشواره و حلقه کوکتل