نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

5 روش شیک برای پوشیدن دستبند طلا برای ظاهری ماندگار

استایل خود را با دستبندهای طلایی بی انتها و مجلل بالا ببرید! این دستبندها برای هر موقعیتی عالی هستند، این دستبندها را می توان به تنهایی یا روی هم پوشید.

با وبسایت خرید طلا آنلاین ملک ثابت در این مقاله همراه باشید ...

 

النگو طلا قطعه ای از جواهرات است که هرگز در صنعت مد حذف نمی شود. آنها هنوز یک انتخاب ارجح و مورد علاقه مطلق در میان زنان در تمام سنین هستند. دستبندهای طلایی به دلیل ظاهر جذاب، تغییرناپذیر و شیک خود از دیرباز به عنوان نمادی از ظرافت و تجمل تلقی می شدند. دستبندها یک راه حل همیشگی برای لوازم جانبی هستند، زمانی که اکسسوری های پیچیده تر در جای خود نیستند. با استایل و انتخاب مناسب، دستبندهای النگو طلا می توانند حتی ابتدایی ترین لباس را به چیزی استثنایی تبدیل کنند. در اینجا نحوه پوشیدن و ساخت بهترین دستبندهای النگو طلا آورده شده است.

 

 

النگوی طلایی خود را با یک ساعت زیبا جفت کنید

 

 

النگوهای طلا را می توان با استفاده از ساعت مچی به طرز ظریف و موثری ترکیب و ست کرد. اگرچه ساعت‌ها در حال حاضر یک اکسسوری کلاسیک هستند، پوشیدن آن‌ها با النگوهای طلایی ظاهر و تاثیرگذاری آن‌ها را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال لوازم جانبی برای زیباتر کردن لباس رسمی خود هستید یا می خواهید لباس شیک خود را برجسته کنید، این ترکیب لباس ممکن است ایده آل باشد. اگر به ظاهر شیک علاقه دارید و می خواهید به زیبایی اکسسوری کنید، النگوهای طلا می توانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

 

 

 

النگوهای خود را روی هم قرار دهید

 

دستبند کارتیر

 

 

روی هم چیدن دستبندها و النگوها روندی است که دنیای مد را فرا گرفته است. اگر می خواهید به یک جفت النگو طلای فرسوده ظاهری جدید ببخشید، آن ها را با یک دستبند شیک و شیک جدید یا یک دستبند کودک طلا ترکیب کنید تا به ساده ترین شکل ممکن ظاهری زیبا داشته باشید.

 

ظرافت مینیمالیسم

 

 

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد النگوها وجود دارد این است که شما فقط باید یکی از آن ها را بپوشید تا ظاهری قدرتمند داشته باشید. وقتی به خوبی و به اندازه کافی استایل شود، ممکن است به طور کامل و بدون زحمت یک مجموعه ساده را تغییر دهد. النگوها همچنین زمانی که با دستبند سرآستین پوشیده می شوند، بهترین ظاهر را دارند، که همچنان از سادگی خود را نشان می دهد. یک دستبند تک کاف را روی یک مچ ببندید و مچ دیگر را خالی بگذارید. چه شیک هیپی یا کلاسیک را ترجیح دهید، این اکسسوری عالی است.

 

ماه را هدف بگیرید

 

 

بزرگ برو یا به خانه برو؛ این قانون در مورد دستبندهای بزرگ نیز صدق می کند. استایل ماکسیمال در بسیاری از زمینه های زندگی رواج یافته است و بازار جواهرات نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، اگر یک ست ده یا دوازده النگوی طلا می‌خرید، اما نگران ظاهر آن‌ها هستید، ما اینجا هستیم تا شما را تشویق کنیم که آن را دنبال کنید.

 

ترکیب و مطابقت

 

 

یک راه بی دردسر برای استایل دادن به پشته النگو اضافه کردن رنگ است. یک دسته دستبند طلا ی تمام فلزی یک ظاهر امتحان شده و واقعی است که اگر سنتی فکر می کنید یا به دنبال ظاهری کلاسیک هستید، به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. به علاوه، احتمالاً قبلاً چند قطعه خارق العاده برای این ظاهر دارید! فلز مورد علاقه خود مانند طلا، طلای سفید، رزگلد، نقره یا پلاتین را انتخاب کنید تا با فلزات دیگری که دوست دارید برای استایلی چشمگیرتر، فلزات را با هم ترکیب کنید.