نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهترین دستبندهای طلا مردانه در انواع سبک ها

دستبند طلا به عنوان یکی از زیورآلات طلای محبوب مورد استفاده آقایان، امروزه در سبک ها و مدل های متنوعی توسط طراحان و سازندگان این کالای لوکس و پرمخاطب، ارائه میشود. 

 

در این مقاله سعی داریم تا تعدادی از سبک های مختلف دستبندهای طلا مردانه ارائه شده در وبسایت ملک ثابت را بیشتر به شما معرفی کنیم. برای مشاهده محصولات دستبند طلا مردانه میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

#دستبند_طلا_مردانه

  

دستبندهای کارتیر، همیشه محبوب و پرطرفدار، همواره مدرن و جدید

دستبند های کارتیر، مدلی همیشه جذاب و خواستنی که امروزه در انواع بافت های مختلف از ریز تا درشت و در طرح های مختلفی همچون، کارتیر ژاپنی، کارتیر طرح آجری ، و ... ارائه میشود. از مزایای دستبندهای کارتیر، اجرت نسبتا مناسب آنها و تنوع بالای آنها ، همواره مدرن بودن و ست شدن با تمام استایل های رسمی  و غیر رسمی میباشد که این مدل را در صدر مدلهای پرفروش دستبند های مردانه جای داده است.

 

دستبند کارتیر طلا

 

دستبند های چرم

دستبندهای چرم و طلای ملک ثابت ساخته شده از باکیفیت ترین چرم های برند تاج درسا، خود در مدل های مختلفی ارائه میشوند.

دستبند های چرم سگک ساعتی، یک ترکیب جذاب و یک حس خوب در استفاده از دستبندهای چرم طلا را برای شما ایجاد خواهند نمود.

 


 

دستبند های چرم دو دور قابل استفاده با ترکیبهای مختلف برای سایزهای مختلف دست، حس و حال مدرنی به استایل شما میبخشند. دستبندهای لیزر کات مردانه را فراموش نکنید ( که در کنار گردنبندهای لیزرکات مردانه) میتوانید هرآنچه میخواهید، چه اسم خودتان باشد، چه اسم عشقتان، یا هر حرف و جمله ای که برای شما از اهمین خاصی برخوردار است را، بروی سطح صاف و طلایی آنها حک کنید.

دستبند های چرم بافتی گونه دیگری از دستبند های چرم و طلای ارائه شده میباشند که حس و حال مدرنی دارند و برای افراد خاص پسند گزینه بسیار محبوبی میباشند. ( برای سفارش این مدل یا مدلهای دیگر میتوانید با پشتیبانی وبسایت نیز در تماس باشید. )

  

دستبند لیزرکات مردانه 

دستبند های مهره سنگی

دستبندهای با مهره های سنگی که دانه های طلا در بین آنها کار شده است نیز امروزه طرفداران بسیاری دارد که با طراحی جذاب و ترکیبی آن با طلا که میتواند المانی از لوکس بودن را به شما اضافه کند، این روزها هواخواهان بسیاری دارد.

 

دستبند طلا و سنگ

  

دستبند مردانه