نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهترین گردنبندهای مردانه برای همه بودجه ها و سبک ها

جواهرات مردانه اغلب نادیده گرفته می شوند - با این حال، این یک جزء مهم ظاهری است که حتی ابتدایی ترین ظاهر را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. گردنبندهای زنجیری مردانه امروزه مد هستند، کلاسیک هستند و به راحتی پوشیده می شوند.

اگر در زمینه جواهرات مردانه تازه کار هستید، با شروع از قطعات ساده تر به اصول اولیه بازگردید. یک راه عالی برای شروع با گردنبندهای زنجیره ای است - ظریف اما درجه یک. گردنبندهای زنجیری اکسسوری عالی برای ظاهر روزمره شما هستند.

اگر به دنبال محبوب ترین گردنبندهای زنجیره ای برای مردان هستید، به جای درستی آمده اید. ما یک راهنمای سریع در مورد محبوب ترین انواع گردنبند زنجیره ای که هر مردی می تواند تهیه کند گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کند استایل عالی خود را با بودجه عالی پیدا کنید!

 

زنجیرمینیمالیست

 

 

 

استایل خود را با گردنبندهای زنجیره ای کلاسیک ساده کشف کنید. این افزودنی‌های ساده به لباس‌های شما، براقیت آنی را اضافه می‌کنند و می‌توانند به تنهایی یا به صورت لایه‌باز با هم پوشیده شوند.

 

 

 

زنجیر در برابر سایش و پارگی مقاوم است

 

 

هنگامی که شما شروع به جمع آوری مجموعه جواهرات خود می کنید، دوام یک نکته مهم است. اگر روی جواهرات سرمایه گذاری کنید، طبیعتا دوست دارید مجموعه شما تا آخر عمر باقی بماند. بسیاری از مردان نه تنها به دلیل ظاهر، بلکه برای ماندگاری، روی جواهرات زنجیره ای طلا سرمایه گذاری می کنند.

ظرافت جاودانه گردنبند های کارتیر همیشگی است. با ساخت و دوام درجه یک، این یک یادگاری است که می‌توانید سال‌ها از آن لذت ببرید و یک اکسسوری به ارزش هر ریال!