نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

چهار طراح نو ظهور جواهرات، از کالج سنترال سنت مارتینز


کالج مشهور سنترال سنت مارتینز در لندن مرکز رشدی برای استعدادهای آینده است، به ویژه آنهایی که در صنعت جواهرسازی، پیشگام در نوآوری و خلاقیت هستند. در اینجا، ما چهار فرد با استعداد، از فارغ‌التحصیلان CSM را با طراحی های برجسته آنها مورد بررسی میکنیم، که هر کدام با استعداد هنری و آزمایشات خود با مواد شگفت‌انگیز، نشان کاری خود را بروی محصول خود درج نموده اند.

 


Christine safadi
 

 
انگشتر الهام گرفته از فنیقی کریستین صفادی که با نقره عیار با روکش طلا ساخته شده است، با یک سنگ آمیتیست مرکزی که با مهره های نقره ای اندود شده است، نقطه گذاری شده است. کریستین صفادی، فارغ التحصیل سنترال سنت مارتینز.

 

کریستین صفادی با الهام از کینتسوگی(رویه ژاپنی در تعمیر سفال با طلاکاری شکاف های طلا)، طلسم هایی خلق می کند که حس خوبی را به صاحبش یادآوری می کند. صفدی که با گرانول‌های نقره کار می‌کند تا زخم‌هایی را در سنگ‌های آمتیست تراشیده شده ایجاد کند، می‌گوید: «طرح‌های من تقریباً همیشه با طبیعت یا تاریخ شروع می‌شود. او می‌گوید: «من سی سامی را جواهری معنادار، سرگرم‌کننده و آسان برای پوشیدن تصور می‌کنم.

 

Bella Lee
 

 
بلا لی جان تازه ای به الیاف جمع آوری شده از جامپرهای مادربزرگش می دهد و پرزهای دور ریخته شده را مانند یک سنگ قیمتی معلق در نقره بالا می برد. این حلقه‌های مهر برجسته بخشی از مجموعه فارغ‌التحصیل بلا لی، کمد جواهرات، هستند و با نمد سوزنی پیچیده تکمیل می‌شوند.

 

جواهرات پر جنب و جوش بلا لی از الیاف پر شده لباس بافتنی مورد علاقه او تابیده شده است. این فارغ التحصیل لیسانس، بوبل های دور ریخته شده را به ارثیه های بی دردسر و مجسمه ای تبدیل می کند، که با نمد سوزنی امضای خود بلند شده اند. لی می گوید: «بیشتر جواهرات من مفهوم محور هستند. هر شکل و جزئیاتی با هدف و معنی پشت آن طراحی شده است. من تزئینات غیر ضروری را بیرون می‌آورم و فقط ذات را باقی می‌گذارم.»

 Christina Jing Xing NG
 

تا به حال سنگ تولد فوریه را به این شکل ندیده اید. در اینجا، یک آمتیست طبیعی برش گلابی در یک خوشه آمتیست توخالی، با نوار نقره ای استرلینگ منبت کاری شده است. کریستینا جینگ زینگ ، فارغ التحصیل سنترال سنت مارتینز. 

 

کریستینا جینگ زینگ فارغ التحصیل لیسانس، قطعات بی انتها و لمسی را طراحی می کند که از شکل گیری طبیعی سنگ های قیمتی الهام گرفته است. یکی از جدیدترین نمایش‌های او، گردن‌بند Slice برگشت‌پذیر است که در لایه‌هایی از آمتیست برش‌دهی شده دور گردن قرار می‌گیرد. این طراح که به زودی با Dior Joaillerie به عنوان دستیار طراح با کارگردان خلاق Victoire de Castellane سفر جدیدی را آغاز می کند، می گوید: "جواهرات در مورد ترکیبی هماهنگ بین طبیعت و خلاقیت است."

 

Martina Kocianova
 

 

ساخت آینده‌نگر گردنبند Multiple Portals مارتینا کوچیانوا دارای میسلیوم قارچ پرورشی است که در کریستال سنگی قرار گرفته است.

 

مارتینا کوسیانووا با مجموعه ای از قارچ های جواهری به رنگ آب نباتی از روند جواهرات الهام گرفته از قارچ حمایت می کند. هر قطعه دارای جزئیات فوق‌العاده‌ای است: برخی دارای حکاکی ظریف یا لپیداری هستند، در حالی که برخی دیگر با میسلیوم یا ریشه‌های قارچ برجسته شده‌اند که در کریستال سنگی قرار گرفته‌اند. کوچیانووا می گوید: «من دوست دارم جواهراتم را موجوداتی کوچک با روح کوچک بدانم. "هر قطعه رابطه مستقیمی با شخصی دارد که آن را می پوشد."