نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

جواهرات به یاد ماندنی سینمای جهان


  
آویزها افزودنی مد روز به مجموعه جواهرات ما هستند. آنها سرگرم کننده، همه کاره هستند، و انتخاب گسترده ای دارند. آویزها به شما این امکان را می دهند که ماجراجویی داشته باشید و خلاقیت خود را با هر انتخاب آویز که انجام می دهید به کار ببرید. گاهی اوقات، معنای مهم تری با آویزها می آید. برخی از فیلم‌ها نیز آویزها را به عنوان اکسسوری مد و بخشی ضروری از داستان می‌دانستند. برخی از آویزهایی که در فیلم های مختلف نمایش داده می شود، نوعی تشویق به یک شخصیت است. آویز دیگری برای دیگری منبع قدرت اراده است.
  
یکی دیگر از آویزهای منحصر به فرد تنها پیوند یک دختر به گذشته است. این فیلم ها قدردانی ما را از این چیزهای کوچک و به یاد ماندنی افزایش دادند. این آویزهای عالی مطمئناً در خاطرات ما خواهند ماند زیرا اینگونه عالی هستند. ما در اینترنت گشتیم و ده مورد از معروف ترین آویزهای فیلم ها و نقش آنها در زندگی و داستان شخصیت ها را پیدا کردیم. آیا آویز مورد علاقه شما در لیست است؟ بیایید دریابیم!
  
آویز آناستازیا  
  

  
او یکی از معدود شاهزاده خانم هایی است که به طور رسمی توسط استودیو معروف دیزنی راه اندازی نشده است، اما، او بسیار دوست داشتنی است. شاید دلیل آن این باشد که در زندگی واقعی، جستجوی پرنسس آناستازیا رومانوف خود یک مورد جذاب و کنجکاو است. داستان اقتباسی در مورد شاهزاده خانم گمشده ای است که همه چیز را در مورد خود و گذشته اش فراموش کرده است. تنها چیزی که او را پیوندی با گذشته خود می داند، آویز شش گوش سبزی است که با زنجیر طلا می پوشد و آهنگی که با مادربزرگش می خواند.
  
چرخاننده ی زمان هرمیون
    
  
شاید زمانی شما هم ارزوی سفر در زمان را داشتید . آرزو می‌کنید که بتوانید زمان را به عقب برگردانید، تا تمام آن ساعت‌ها را در اینستاگرام تلف کنید؟ خوب، احتمالاً به آویز معروف زمان برگردان هرمیون حسادت خواهید کرد! با استفاده از این آویز مفید، می توانید هر زمان که بخواهید زمان را به عقب برگردانید. باهوش ترین جادوگر عصر خود از پروفسور مک گوناگال زمان را دریافت کرد تا به او کمک کند تا تمام فعالیت هایی را که در هاگوارتز به آنها ملحق شده بود مدیریت کند. اگرچه داشتن زمان ترنر باعث استرس بیشتری برای جادوگر جوان شد، اما زمانی که زمان نجات پدرخوانده هری پاتر، سیریوس بلک، از اعدام نهایی فرا رسید، به کار آمد. استفاده از آویز تایم ترنر با خطرات زیادی همراه است، اما چه کسی لوازم جانبی را نمی خواهد که بتواند شما را در طول زمان به ارمغان بیاورد؟ این زیورآلات به طور جدی یکی از آن آویزهایی است که باید داشته باشید!
  
قلب اقیانوس تایتانیک
    
جواهر قلب اقیانوس تایتانیک
  

  

  آه، قلب معروف اقیانوس. اگر قرار بود هدیه‌ای فاخر را به کسی بدهم، احساس افتخار می‌کردم. رز پس از دریافت هدیه مجلل از معشوقش به نامزد ثروتمندش گفت: "این بسیار چاپلوس است." ما مطمئناً
می دانیم که او از کجا می آید، عزیزان! طبق داستان، این آویز زمانی متعلق به پادشاه لوئیس شانزدهم بوده است. یک طلسم گران قیمت و رنگی از سلطنت و تاریخ یک هدیه نامزدی عالی است. متأسفانه رز همان ایده های ما را نداشت. در پایان فیلم، زمانی که او پیر و ضعیف است، گردنبند و آویز را دوباره به اقیانوس پرتاب می کند. بسیاری از مردم بر این باورند که این روش او است که می‌گوید جک (که به دلیل هیپوترمی در آب درگذشت) همیشه قلبش را حفظ خواهد کرد. اوه، این خیلی شیرین است، اما ما هنوز هم آرزو می کنیم که او آن را به ما می داد.
  
گردنبند صدفی URSULA
   

 

آیا مهارت های جادویی خود را با صدای آواز دیگران عوض می کنید؟ اورسولا یک پاسخ دارد: قرار دادن صدا در یک آویز صدفی جادویی. خیلی باکلاس اما اورسولا وقتی فقط تاج و تخت و قدرت پادشاه را می خواهد از کلاس و لطف چه می داند؟ او از رفتار بی خیال و ناامیدانه آریل برای به دام انداختن پادشاه دریا استفاده کرد. خوشبختانه دوستان آریل متوجه شدند که در پشت مبدل ونسا زیبا، اورسولا شیطان صفت و نقشه های او قرار دارد. آنها توانستند با شکستن گردنبند جادویی، برنامه او را برای غلبه بر پادشاه شکست دهند.اگرچه این آویز صدفی مملو از تاریخچه ای شوم است، اما از نظر زیبایی شناختی، آویزی برای داشتن آن است.
  
آویز آن بولین (Anne Boleyn)
    
آویز Anne Boleyn
  

 آن بولین به دلیل نفوذش بر یک پادشاه مشهور است که باعث شد تصمیم بگیرد همسرش را طلاق دهد و دین خود را تغییر دهد. او همچنین به خاطر جذابیت غیرقابل انکارش و آویز B به همان اندازه پر سر و صدایش که همیشه دیده می شد شهرت داشت. ما مطمئن نیستیم که این آویز معنی دار چیست، اما می دانیم که جذابیت او یکی از قطعات نمادین شناخته شده در فیلم ها و تاریخ است. ناتالی پورتمن بار دیگر نقش آن بولین را با آویز B جاودانه کرد. طبق این حساب، آن بولین پس از اخراج موقت از دادگاه شروع به پوشیدن این لباس کرد. شاید یک گردنبند برای انتقام؟ یا شاید یک روش جسورانه برای گفتن "من برگشتم!" مانند شخصیت اما رابرت در Easy A؟ نمی‌دانم، اما این به من انگیزه می‌دهد که آویز حروف اولم را نیز بخرم.
 
حلقه ارباب حلقه ها
    
حلقه قدرت ارباب حلقه ها
  
بله، ما می دانیم، این از نظر فنی یک انگشتر و یک حلقه قدرتمند است. اما اساساً، فرودو زمانی که او و سم به موردور برگشتند، از آن به عنوان آویز نیز استفاده کرد. برخی از صحنه‌های فیلم نشان می‌دهند که فرودو چگونه از گذاشتن آن روی انگشتان خود اجتناب می‌کند، زیرا اگر این کار را انجام دهد خطرناک‌تر می‌شود. این انگشتر داستان های شیطانی زیادی برای گفتن دارد، اما این یکی از آن آویزهای فیلم است که آنقدر جالب است که نمی خواهید آنها را داشته باشید. چه کسی فکر می کرد یک قطعه از جواهرات شیطانی محبوب یک آویز معنی دار بسازد؟
 
آویز ARWEN
  

  
 
او در میان مردم به عنوان "جواهر آرون" شناخته می شد، این آویز زیبا از آرون به همان اندازه چشمگیر. این آویز از نظر زیبایی شناسی ستاره ای است، اما چیزهای زیادی را نیز در وجود خود دیده است. این طلسم نمادی از عشق برای آرون و آراگورن بود، زیرا می دانست که آرون سال ها زندگی کرده است و او این را به نشانه عشق آنها به او داد. پس از ازدواج آرون و آراگورن، ملکه جدید این آویز را به فرودو داد تا او را در حین ترک میناس تیریت با خود بیاورد. این آویز معروف نه تنها در طراحی خود جادویی است، بلکه مخصوص شخصیت های LOTR است.
 
گردنبند ارثی پوکاهونتاس
    

  

ما ممکن است همیشه رنگ های باد را نبینیم، اما هرگز یکی از نمادین ترین گردنبندهای پرنسس دیزنی را که تا کنون ساخته شده است، فراموش نمی کنیم، شاید جواهرات بی نظیری که در کارتون های دیزنی وجود داشته است. گردنبند پوکاهونتاس توسط پدرش به او داده شد، و این با امید به دست آوردن دل او برای موافقت با ازدواج با کوکوم است. زنجیر از مادرش بود، پدرش آن را اضافه می‌کرد و چون همسر فوت شده‌اش را در دخترش به یاد داشت، به او داد.
  
بازی های گرسنگی MOCKINGJAY
   

  
در اینجا نمادی می آید که همه شورش ها را در کاپیتول آغاز کرد. Mockingjay نمادی از شورش علیه سیستمی است که کاپیتول تنظیم کرده است. سنجاق Mockingjay نه تنها یک لوازم جانبی ضروری در فیلم است، بلکه نماد اصلی آن است که در هر سه فیلم ظاهر می شود. پوشنده معروف این نماد، کتنیس اوردین است، اولین کسی که سیستم بازی های گرسنگی را شکست. او به عنوان کسی که می تواند سیاست را تغییر دهد، در نظر گرفته می شود، بنابراین عنوان Mockingjay. جالب است که چگونه یک آویز مانند سنجاق و گاهی اوقات آویز مانند این می تواند قلب مردم را برای انجام آنچه که درست است شعله ور کند. تمام آواز خواندن در Les Miserables را برای یک لحظه فراموش کنید. از قدرت این آویز و سنجاق محبوب لذت ببرید!
  
آویز یین یانگ (MULAN)
 
 
یین یانگ

"یکی به تنهایی کافی نیست. شما به هر دو با هم نیاز دارید." مولان و ژنرال شانگ کاملاً متضاد یکدیگر هستند، اما عاشق هم می شوند. پدر مولان دید که این اختلافات روزی مانع خواهد شد. به همین دلیل او به مولان و شانگ یک آویز گردنبند یین یانگ داد. طبق گمان او، اختلافاتی که در راه زوجین به وجود آمد، زیرا آنها اختلاف نظر داشتند.با این حال، پس از اینکه به آنها یادآوری شد که چگونه باید اختلافات خود را برای برتری خود حل کنند، همه چیز خوب پیش رفت. البته با تشکر از آویز یین یانگ.