نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معرفی 16 برند معروف طلا و جواهر-پارت پنچم (پوملاتو)


در اوایل ...

مترادف با خلاقیت و رنگ، Pomellato در سال 1967 در میلان توسط پینو رابولینی- وارث میراث طلاسازی خانواده اش - تاسیس شد. معرف فلسفه prêt-à-porter به دنیای سنتی محافظه کار جواهرات. رابولینی در حالی که پوملاتو را با هویتی قدرتمند و رو به جلو شکل داد، در انتخاب مد زنان انقلابی ایجاد کرد. پنجاه سال بعد، طرح های شاد و متمایز او هم در ایتالیا و هم در جهان چشم انداز جواهرات بین المللی مورد احترام قرار گرفت.

  

در سال 2007، به مناسبت چهلمین سال فعالیت خود، پوملاتو با راه اندازی مجموعه پوم پوم، اولین جواهرات گران قیمت خود را آغاز کرد: 40 قطعه با قرار قبلی در نیویورک، پاریس، میلان و مونت کارلوفروخته شد.
  
در اکتبر 2009، آندریا مورانته مدیر اجرایی جدید گروه و سهامدار اقلیت RA.MO، شرکت هلدینگ خانواده رابولینی که برندهای Pomellato و Dodo را کنترل می کرد، شد.در جولای 2013، کرینگ پوملاتو را خریداری کرد. سابینا بلی در دسامبر 2015 به عنوان مدیرعامل گروه Pomellato منصوب شد.
  
پوملاتو
  
استایل پوملاتو
  
ترکیب سنگ های رنگی پیچیده Pomellatoکه بیانگر رویکردی آوانگارد و اصیل است، برش های جواهر عجیب و غریب و طرح های رویایی دارد. قطعات Pomellato که به طرز بی عیب و نقصی ساخته شده اند، این برند را به تجسم زیبایی مدرن و در عین حال غیر متعارف سوق داده است .
  

  
کالکشن های معروف
  
Nudo, Capri, Sabbia, M'Ama Non M'Ama, Iconica, Victoria, Tango.
  
امروزه...
  

Pomellato در حال حاضر به عنوان پیشرو New Precious شناخته می شود: پیشگام در انتخاب جواهرات رنگی که در جواهرات کلاسیک استفاده نمی شود و حافظ سنت قوی طلاسازی میلانی است. موضوع سازگاری با محیط زیست و سرمایه گذاری ثابت در قابلیت ردیابی سنگ و الماس. در همان زمان، از طریق برنامه Pomellato Virtuosi، با همکاری یک موسسه طلاسازی میلانی، متعهد می شود که از بالاترین سطح صنعت محافظت کند. امروزه گروه Pomellato یک برند بین المللی جواهرات در خانواده Kering Group است.
  
جواهرات پوملاتو
  
کمپین ها
  
در طول سالیان متمادی پوملاتو همواره هویت خود را از طریق تصویر تبلیغاتی خود اعلام کرده است. از لحاظ تاریخی، Pomellatoبا ایجاد کمپین های خود از طریق عکاسان با کالیبر هلموت نیوتن، جیان پائولو باربیری، میشل کنت، پائولو روورسی، خاویر والهونرات، سولوه سوندسبو، ژان باپتیست موندینو، مرتو مارکوس، نقش خود را به عنوان یک روند ساز در این بخش به دست آورده است. ، پیتر لیندبرگ، کاس برد و جیان پائولو سوگورا.
  

  
پوملاتو برای زنان
  
زنان از سال 1967 در مرکز جهان Pomellatoقرار دارند. #PomellatoForWomen یک پلت فرم ارتباطی 360 درجه است که برای جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد این برند در سال 2017 راه اندازی شد و توانمندسازی زنان و پیامی از فراگیری و تنوع را ارتقا داد. همچنین به موضوعات برابری و رهبری زنان و ایده معتبرتر زیبایی می پردازد. از جین فوندا گرفته تا کیت بلانشت و کیارا فراگنی، زنانی با شخصیت قوی صدای خود را در حمایت از #PomellatoForWomen به کار گرفته اند و زنان دیگری از پیشینه ها، نسل ها و ملیت های مختلف را با هدف الهام گیری متقابل مشارکت داده اند و زنان دیگری از پیشینه‌ها، نسل‌ها و ملیت‌های مختلف را با هدف الهام‌گیری متقابل مشارکت داده‌اند.
  
Pomellatoاز زمان تأسیس خود، نقش اساسی در تولید محصولات خود را به دستان صنعتگران بسیار ماهر و با تجربه سپرده است. امروزه دفتر مرکزی در میلان میزبان بیش از 100 زرگر است که هر روز جواهرات Pomellato را با حداکثر تعهد و تخصص می سازند.
  

Pomellatoاز سال 2013 بخشی از گروه Kering بوده است. گروه محصولات لوکس در سراسر جهان، Kering از توسعه برخی از مشهورترین برندهای مد، کالاهای چرمی، جواهرات و ساعت حمایت و ترویج می کند: Gucci، Saint Laurent، Bottega Veneta، Balenciaga، Alexander McQueen. , Brioni, Boucheron, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux and Kering Eyewear. این گروه که در بیش از 120 کشور جهان حضور دارد، در سال 2014 گردش مالی 10 میلیارد یورویی را به دست آورد و بیش از 37000 همکار داشت. سهام کرینگ (که قبلاً به عنوان PPRشناخته می شد) در یورونکست پاریس (FR 0000121485, KER.PA, KER.FP) فهرست شده است.
  
گسترش بین المللی
  
Pomellato بیش از سی بوتیک در سراسر جهان در میلان، پاریس، مادرید، کاپری، بارسلونا، مونت کارلو، تایپه، ونیز، رم، سنگاپور، مسکو، دوسلدورف، ورونا، فلورانس، آنتورپ، دبی، شهر نیویورک، تورین، کویت، مسکو لندن، میامی، مونیخ، جده، هامبورگ، شیکاگو، پکن و بیروت دارد.
  
ویژگی های طراحی
 
جواهرات Pomellato ویژگی‌های بسیار قابل تشخیصی دارند: تأکید بر فرم‌های گرد و لمسی. با استفاده از سنگ‌های قیمتی در اندازه‌ها و/یا رنگ‌های مختلف.
  
پوملاتو  
  
Dodo
  
در سال 1995، Pomellato نام تجاری دوم، Dodo را راه اندازی کرد. نام دودو به عنوان یک گونه منقرض شده انتخاب شد که نشان دهنده نیاز به حفاظت از طبیعت است.
  
ارتباطات
  
کمپین های Pomellato در دهه 1960 به فرانکو شیچن باوئر سپرده شد. در سال 1971، پوملاتو با استاد عکاسی سیاه و سفید، جیان پائولو باربیری شروع به کار کرد. از سال 1982 تا 1984، کمپین های Pomellato توسط عکاس هلموت نیوتن امضا شد. جیان پائولو باربیری در سال‌های 1988 و 1989 به عنوان مسئول کمپین‌های تبلیغاتی سنتی و همچنین پروژه‌های گسترده‌تری مانند کتاب‌های «نقشه‌های آرزو»، 1989 و جدیدتر «Innatural» در سال 2004 بازگشت، که در آن جواهرات در مناطق گرمسیری عکس‌برداری شدند. در دهه 1990 عکاسانی مانند آلیستر تیلور یانگ، لرد اسنودون و خاویر والهونرات متوالی بودند. در سال 2001، پوملاتو از عکاسی سیاه و سفید کنار رفت و با آثار میشل کنت، رنگ‌ها را پذیرفت. پس از پائولو روورسی، نویسنده کمپین 2010، در سال 2011 شاهد بازگشت خاویر والهونرات بود که سخنگوی مشهور پوملاتو، تیلدا سوینتون، را در کمپین مزون به تصویر کشید.
  
پروژه کابل
  
در دوره دو ساله 1994-1995، Pomellato از یک پروژه خیریه حمایت کرد: "Shots"، یک گالری از پرتره های میشل کنت که شامل ده ها نفر از افراد مشهور در دنیای سینما و مد بود، که جواهرات Pomellato را که برای اهداف خیریه پوشیده بودند برای حمایت اهدا کردند. پروژه ساخت شفاخانه در کابل این پروژه شاهد مشارکت جرالدین چاپلین، کلودیا کاردیناله، ایزابلا روسلینی، آنتونیو باندراس، بوی جورج، سلما هایک، مونیکا بلوچی و بسیاری دیگر بود. حامی خاص حراج "Bijoux et portraits de star" کاترین دونو بود.

  

ایده نام شرکت
  
نام Pomellato از تصویر یک سر اسب کوچک گرفته شده است که بر روی علامت مشخصه شرکت مورد استفاده در آتلیه قرار دارد.