نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معرفی 16 برند معروف طلا و جواهر - پارت اول (شوپارد)

ما در این مقاله برند های معروف و محبوب طلا و جواهر قصد داریم تا لیستی از برترین و معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر را به شما معرفی کنیم. در این مقاله برند‌ها ترتیب بندی خاصی ندارند. شما می‌توانید با خیال راحت همان برندی را انتخاب کنید که بیشتر شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد

  

برندهای معروف طلا و جواهر در سرتاسر دنیا وجود دارد که علی‌رغم قیمت‌های بسیار بالایی که دارند، همچنان تقاضا برای مارک‌های گران‌قیمت جواهرات مردانه و زنانه  همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. در هنگام خرید و یا پیداکردن یک مدل خاص برای ساخت سفارشی آن این سؤال باقی می‌ماند: کدام مارک و برند معروف طلا و جواهر است که درجهان مطرح‌تر هست؟

  

اگرچه تقریباً تمام برند‌های جواهرات لوکس و معروف در جهان از فلزات و سنگ‌های بسیار گران‌بها ساخته شده‌اند، این نکته را هم باید در نظر گرفت که طراحان جواهرات، با فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف آشنایی و سروکار دارن و هرکدام طرح های خاص و منحصربفردی دارند

  

در اینجا لیستی از نام ۱۶ برند معروف طلا و جواهر لوکس در جهان آورده شده است که به دلیل محصولات بسیار زیبا و منحصربه‌فرد شناخته شده‌اند و ما قصد داریم هر کدام از این برند ها را برای شما معرفی و بررسی کنیم:
  

  1. برند طلا و جواهر شوپارد
  2. برند طلا و جواهر می‌کی موتو
  3. برند طلا و جواهر بوچرون
  4. برند طلا و جواهر هری وینستون
  5. برند طلا و جواهر پوملاتو
  6. برند طلا و جواهر گوچی
  7. برند طلا و جواهر شنل
  8. برند طلا و جواهر کارتیه
  9. برند طلا و جواهر دی بیرز
  10. برند طلا و جواهر دیوید موریس
  11. برند طلا و جواهر تیفانی
  12. برند طلا و جواهر ون کلیف آرلپز
  13. برند طلا و جواهر پیاژه
  14. برند طلا و جواهر شومی
  15. برند طلا و جواهر گارارد
  16. برند طلا و جواهر بولگاری

      
    شوپارد، برند معروف طلا و جواهر و همچنین ساعت‌های لوکس سوئیسی است که در سال ۱۸۶۰ توسط در منطقه سونویذر در سوییس تأسیس شد. این برند به‌خاطر طراحی و داشتن ساعت‌های گران‌قیمت معروف استسبک و طراحی برند طلا و جواهر شوپارد الهام گرفته از مضامین شعری است که از عشق و عاشقی پیروی می‌کند که علاوه بر سبک هنری که دارد، شیک بودن و پویایی خود را حفظ می‌کند  
      

    بیشتر به خاطر ساخت ساعت‌ها و جواهرات سوئیسی با کیفیت بالا شهرت دارد و مشتریان آن عبارتند از تزار نیکلاس دوم روسیه. دفتر مرکزی این شرکت در ژنو است و دارای سایتی در فلوریر، ایالت نوشاتل است که ساعت‌های ساعت را تولید می‌کند. 
      

    جواهرات شوپارد
        

    تاریخ اولیه

    پس از مرگ لوئی-اولیسه در سال 1915، شرکت توسط پسرش پل لوئیس و نوه پل آندره اداره شد. این شرکت در ساخت ساعت های جیبی و ساعت های مچی زنانه تخصص داشت. در سال 1921، پل لوئیسشرکت را به شهر بزرگتری به نام در کانتون نوشاتل منتقل کرد. در سال 1937، در آن زمان این شرکت 150 کارمند داشت،  و این شرکت به ژنو نقل مکان کرد. این امر باعث شد تا حرکات انجام شده توسط شرکت با مهر ژنو تأیید شود. پل آندره در سال 1943 مدیریت شرکت را بر عهده گرفت.

      
    در سال 1963، چون فرزندی نداشت که بخواهد به این تجارت ادامه دهد، پل آندره شوپرد آن را به کارل شوفله سوم، زرگر و ساعت ساز آلمانی از Pforzheim فروخت، که به دنبال یک خط تولید کننده ساعت منحصرا برای تجارت خود بود.
      

      
    پیشرفت های اخیر
      
    در سال 1976، این شرکت شروع به ساخت ساعت هایی کرد که حاوی الماس شناور آزاد در پشت شیشه یاقوت کبود بود. در دهه 1980، این شرکت در ساخت ساعت های ورزشی برای مردان و جواهرات الماس برای زنان گسترش یافت.
      
    در سال 2010، این شرکت صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. در آن زمان فروش تخمینی این شرکت در مجموع 550 میلیون یورو ( که 250 میلیون یورو آن مربوط به ساعت بود) با حدود 100 فروشگاه در سراسر جهان بود.
      
    در سال 2015 ماریون کوتیار، هنرپیشه مشهور فرانسوی، یک دستبند برای مجموعه فرش سبز chopard طراحی کرد که از طلا تا حد زیادی خالص ساخته شده بود.
     
    در سال 2020 کوتیار، مجموعه جواهرات پایدار خود را برای chopard با عنوان "کپسول مکعب یخ" طراحی کرد. او در این مجموعه 7 کار جواهر را از طلا و الماس طراحی کرد.
      
    این شرکت هرساله حدود 75000 ساعت و 75000 جواهرات تولید میکند و یکی از اعضای فعال فدراسیون صنعت ساعت سازی سوئیس است.
      
    شوپارد