نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.529.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

زنجیر طلا یزدی

در این مقاله میخواهیم شما را با انواع زنجیرهای طلای یزدی، که قابل سفارش از طریق فروشگاه اینترنتی ملک ثابت در انواع سایزهای مختلف نیز میباشند، آشنا کنیم.

  

دو ویژگی مشترک بین همه این زنجیرها، دست ساز بودن آن ها( در عین ظرافت و دقت بالایی که حاصل تجربه سالهای دور و دراز فعالیت صنعتگران طلای یزد در این عرصه بوده است) و ساخته شدن آن ها از طلای 20 عیار (طلایی با خلوص بالاتر از طلاهای 18 عیار معمول در بازار) می باشد.

  

- زنجیر طلا کلافه ای
تشکیل شده از دانه هایی که به صورت کلافه هایی منظم سر در هم تنیده اند و زیبایی و نظم خاصی را پدید آورده اند. از این زنجیر میتوان به عنوان زنجیر روز مره هم با انواع مدال و آویزهای گردن طلا یزدی (مانند انواع آویزهای هفت گل و ..) و هم چنین کارهای کلاسیک و سنتی دیگر(مانند مدال های دارای سنگ های خاص و ارزشمند ..) استفاده نمود. 
زنجیر کلافه ای یزدی
در تصویر بالا دانه های زنجیر کلافه ای یزدی، را به صورت ریز برای شما به نمایش در آورده ایم. زنجیر دست سازی که شما را در استایلی خاص ویژه و متمایز خواهد نمود.

  

- زنجیر چینابی
شاید معروف ترین و محبوب ترین زنجیر طلای یزد که در انواع سایز های و اندازه های مختلف از ریز تا درشت، همواره مورد توجه مشتریان و فروشندگان طلا بوده است.هرچه دانه های چینابی در این زنجیرها ریزتر باشند، اجرت و ارزش این زنجیرها نیز بیشتر خواهد بود، زنجیرهای چینابی ریز قابلیت استفاده به صورت زنجیر های روزمره با انواع مدال های مختلف را دارا خواهند بود. و زنجیر های چینابی درشت تر نیز به صورت رولباسی و در اندازه های کوچکتر نیز همواره مورد توجه بوده اند و استایل شما را متناسب با لباس و سلیقه شما تکمیل خواهند نمود.
زنجیر چینابی
در تصویر بالا، دانه های درشت و ریز زنجیرهای چینابی ، که در عین ظرافت و زیبایی، محکم و استوار در کنار یکدیگر قرار گرفته اند را مشاهده میکنید.

  

- زنجیر هل یزدی (زنجیر هل ریز )
 این زنجیر که به زنجیر گندم گون نیز معروف است، یکی از زیباترین زنجیر های یزدی است که از کنار هم قرار گرفتن دانه هایی شبیه به دانه های هل، ساخته شده از طلای 20 عیار، زیبایی خاصی را حتی در استایل های مدرن و امروزی به شما خواهد بخشید. 
زنجیر هل یزدی
دانه های زنجیر هل یزدی (زنجیر هل ریز یا گندم گون) را میتوانید در تصویر بالا مشاهده نمایید.

  

- زنجیر هل و گل ( هل و چینابی )
از ترکیب دانه های هل و دانه های چینابی زنجیری درست شده است به نام هل و چینابی یا همان هل و گل معروف. این زنجیر در سایز های مختلف از ریز تا درشت، توسط صنعت گران طلای یزد ساخته میشود. در سایز های ریز قابل استفاده به عنوان زنجیرهای روزمره ، اما بیشتر از این زنجیر به عنوان زنجیر طلای رولباسی و یا به صورت تکی استفاده میشود.
زنجیر هل و گل
شکل دانه های زنجیر هل و چینابی در تصویر بالا مشخص است.
  
در وبسایت ملک ثابت انواع زنجیرهای طلای یزد توسط بهترین سازندگان طلای یزد تهیه و ارائه شده است. میتوانید برای سفارش اندازه های دلخواه خود از طریق پشتیبانی وبسایت، با هر اندازه و سایزی از بهترین کارهای ارائه شده در زنجیرهای یزدی بهره مند شوید.
  
لینک زنجیر های ارائه شده در وبسایت طلا ملک ثابت