نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.742.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

جشنواره فیلم ونیز و درخشش خانه های مد و جواهرات

جشنواره فیلم ونیز، 81 مین دوره خود را با اهدای جایزه شیر طلایی به فیلم The Room Next Door به کارگردانی پدرو آلمودوار، در حالی به اتمام رساند که در این دوره نیز شاهد درخشش خانه های مد و جواهرات بر فرش قرمز نمایش این جشنواره بودیم.
 
جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در جهان شناخته می‌شود و یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی جهانی است. این جشنواره برای نخستین بار در سال ۱۹۳۲ میلادی برگزار گردید و در کنار جشنواره‌های کن و برلین، از مهم‌ترین وقایع سینمایی در اروپا و جهان به شمار می‌آید. 
 
جایزه اصلی جشنواره ونیز تحت عنوان شیر طلایی شناخته می‌شود که به عنوان بالاترین افتخار جشنواره در بخش مسابقه اهدا میشود. شیر طلایی که در ابتدا به عنوان شیر طلایی سنت مارک شناخته می‌شد، نماد بالدار جمهوری ونیز نیز هست. همچنین شیر نقره‌ای نیز، در کنار سایر جوایزی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده، به عنوان افتخاری برای بهترین کارگردان در بخش مسابقه جشنواره ونیز اعطا می‌شود.
 
اما امسال نیز جشنواره فیلم ونیز نه تنها به عنوان جایگاهی برای درخشش فیلم ها، بلکه به عنوان فرصتی برای نمایش و درخشش خانه های مد و جواهرات نیز در فرش قرمز و دیگر مراسمات این جشنواره نمایش خیره کننده ای داشت. فرش قرمز این جشنواره شاهد درخشش و نمایش آخرین مد لباس و جوارات توسط ستاره های هالیوود بود که در زیر به معرفی برخی از شاخص ترین آنها میپردازیم.
 
کیت بلانشت در جشنواره فیلم ونیز
 
کیت بلانشت که ستاره بلامنازع فرش قرمز جشنواره فیلم امسال بود با چند دست لباس شگفت انگیز از جورجچیو آرمانی در این جشنواره حاضر شد. این لباس ها با تزئینات مرواریدی خاص و کم نظیری همراه بود که یادآور مجموعه پاییز و زمستان 2024 این خانه مد بوده است.
 
آنجلینا جولی در جشنواره فیلم ونیز
 
 
تعداد زیادی از ستارگان جشنواره فیلم ونیز امسال از گل سینه های "کارتیه" استفاده کردند. آنجلینا جولی ستاره سینما و محمد ترکی مدیر عامل بنیاد فیلم دریای سرخ از جمله افرادی بودند که گل های سینه کارتیه را در این مراسم پوشیده اند. گل سینه ببر آنجلینا جولی از جواهرات شاخص استفاده شده در این جشنواره شناخته میشود.
 
  

 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا