نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 4.190.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

طرح های معروف از برند تیفانی (Tiffany)

کالکشن hardwear از برند تیفانی
 
یکی از محبوب ترین طرح ها از تیفانی، از سال 1962 با الهام از شهر نیویورک، طراحی شد. hardwear نمادی از تاب آوری است مانند شهری که در آن متولد شد، دارای انعطاف پذیری در عین پایداری و توانایی آزاد بودن است و نمایان کننده قدرت دگرگون کننده عشق است.
‏HardWear مجموعه‌ای از طرح‌های پویا را با خود به همراه داشته است که هر یک اشاره‌ای به روح مهارناشدنی شهر نیویورک دارند.
هاردویر تیفانی
 
کالکشن گره تیفانی(tiffany knot)
 
مجموعه گره تیفانی، تجسم قدرت و ظرافت است. انتهای در هم تنیده ی این طراحی گره ای را تشکیل می دهد که نمادی از ارتباطات قدرتمند بین افراد است. کالکشن گره تیفانی الهام گرفته از یک کمان زیبا است که در سال 1889 ساخته شداست .بیانی از پیوندهای تزلزل ناپذیر عشق. نمادی از اتصال پیچیده و در عین حال ظریف، ظریف و در عین حال قوی. Knot by Tiffany نمادی از بادوام ترین پیوندهای زندگی است.
 گره تیفانی

کالکشن اطلس تیفانی(The atlas collection)
 
مجموعه جواهرات نمادین Atlas® Tiffany که در سال 1995 معرفی شد، نماد جسورانه ای از این خانه مد لوکس است که موتیف اعداد رومی آشنا را در مجموعه ای از جواهرات، ساعت ها و لوازم جانبی به گونه ای اختصاصی روایت می کند. نام‌گذاری مجموعه Atlas از تایتان، اسطوره‌ای یونانی است که در نمادهای این فروشگاه در سرتاسر جهان نیز دیده میشود. این ارجاع هوشمندانه به اساطیر یونان نشان دهنده ماهیت جاودانه این مجموعه و همچنین تأثیر آن در سراسر جهان در ربع قرن گذشته است.
اطلس تیفانی

 
کالکشن تی تیفانی(T collection)
 
بنیانگذار تیفانی، چارلز لوئیس تیفانی، نیویورک را شهر امکانات و نوید موفقیت ها میدانست و T تجسمی از این روح تسلیم ناپذیر است.

خطوط براق این مجموعه که بیان خالصی دارند، با فلزات گرانبهایی که برای درخشش نهایی با دست جلا داده شده اند، جان می گیرند. صنعتگران تیفانی برای افزایش حضور الماس و به حداکثر رساندن درخشندگی، الماس‌های درخشان گرد را در الگوی لانه زنبوری قرار می‌دهند، و گیره‌های نوآورانه به‌طور یکپارچه در طراحی این کالکشن استفاده شده‌اند. 

تی تیفانی