نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 4.190.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

طرح های معروف از برند کارتیر

پنتر panthere: پلنگ، سمبل برند کارتیه است. نماد پلنگ از اوایل قرن بیستم وارد طرح‌های کارتیه شد.
پس از گذشت بیش از صد سال از تولید اولین محصول با پترن پلنگی، کارتیه همچنان از این نماد در محصولات خود استفاده می‌کند. طرح پلنگ در بیشتر محصولات کارتیه مثل ساعت مچی، حلقه، گردنبند و سنجاق استفاده می‌شود. معمولاً چشم‌های پلنگ را از زمرد و لکه‌های تیره پوست آن را با عقیق یا یاقوت کبود می‌سازند.
 
طرح پنتر کارتیه
 
لاو کارتیه (love cariter): وقتی به جواهرات برتر کارتیه میرسیم، اولین طراحی جذابی که به ذهن شما می آید احتمالاً دستبند طلا عشق کارتیر است.
دستبند لاو با این ایده طراحی شده است که «نمادهای عشق باید کیفیتی ابدی را نشان دهند.» این دستبند طلا با یک موتیف سرپیچ و دوپیچ ظریف و قابل‌جابه‌جایی تزئین شده است.
به‌جای لغزش ساده دستبند طلا روی مچ دست، باید آن را با یک پیچ‌گوشتی مینیاتوری باز کرد که دستبند را به دو قسمت تقسیم می‌کند. به طور سنتی، پیچ‌گوشتی باید نزد شریک پوشنده دستبند نگه داشته شود تا تنها او بتواند قفل آن را باز کند.
 
پیچ کارتیه

یکی از مدل‌های ترند برند کارتیه، گردنبند عشق این برند است. یک زنجیر ظریف با آویز دو حلقه در هم تنیده، این گردنبند رو تشکیل میدهند. طراحی ساده، جذاب و پرمعنای این گردنبند باعث شده که در سطح جهانی طرفدارهای زیادی پیدا کند.
 
گردنبند لاو کارتیه
 
زنجیر کارتیر (curb chain) : 
یکی از مدل‌های گردنبند طلا کارتیه که در حال حاضر خیلی ترند شده، زنجیر طلا کارتیه‌ست. زنجیر طلایی با طرح خاص و بدون آویز. زنجیر کارتیه طلا زنانه در ضخامت‌های مختلف از نازک تا پهن طراحی شده.

این زنجیر رو می‌تونید به شکل‌های مختلف استایل کنید. ساده و در عین حال خاص بودن این زنجیرها، می‌تونه هر استایلی رو تکمیل کنه.
 
دستبند کارتیه
 
میخ کارتیر (JUSTE UN CLOU): میخ در گذشته جز اولین لوازمی بود که توسط انسان ساخته شد و در بیشتر امور مورد استفاده قرار میگرفت از ساخت و ساز خانه گرفته تا ساخت یک میز چوبی و... میخ نماد نگه داشتن و ثابت و محکم کردن دو قطعه بهم هست و طراحی خلاق کمپانی کارتیه از نماد میخ در جواهرات بخاطر این استفاده کرده است که مفهوم ثابت کردن و وفادار کردن دو قطعه قلب را به هم نشان دهد و تبدیل شود به نماد وفاداری و متعهد ماندن به فردی.
 
میخ کارتیر
 

 
 
 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا