نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.492.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

گوشواره طلا آویز

اگر به دنبال یک گوشواره خاص هستید که شما را در جمع متمایز نشان دهد، اولین انتخاب گوشواره های آویز طلا هستند. گوشواره هایی که نما و جلوه ی زیادی دارند و نشانی از اعتماد به نفس و شخصیت ویژه شما در جمع خواهند داشت. در این مقاله تعدادی از گوشواره های محبوب وبسایت گالری طلا ملک ثابت را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
- گوشواره طلا مارکیز
  
گوشواره طلایی که با الگو برداری از طرح مارکیز ، که در گوشواره های جواهر بیشتر دیده میشود، حس لوکس بودن و متمایز بودن را در عین سادگی و جذابیت خود به ارمغان می آورد.
  
گوشواره طلا آویز مارکیز
   
- گوشواره طلا آویز اسپیرال
   
گوشواره طلا اسپیرال، که از جدیدترین نمونه کارهای گالری ملک ثابت است با نمای بسیار یکی از متمایزترین کارهایی است که میتوانید انتخاب کنید. این گوشواره در سه رنگ بندی متفاوت ارائه میشود که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس و پشتیبانی ما در قسمت گفتگوی آنلاین وبسایت در تماس باشید.
   
گوشواره آویز طلا
  
-گوشواره طلا آویز میناکاری
  
گوشواره هایی که با الهام از هنر میناکاری، خوش نقش و تراش هستند و با میناکاری های صورتی یا آبی رنگ نیز میتوانند ارائه شوند و با وزنی مناسب میتوانند از نظر اقتصادی نیز گزینه مناسبی باشند.
   
گوشواره آویز طلا
  
- گوشواره طلا آویز زنگ
  
یک گوشواره طلا به معنای واقعی سنتی ، برای استایل هایی که دوس دارند نمادی از گذشته را در ظاهر خود نمایان کنند. این گوشواره ها که ساخته شده از طلای 20 عیار و دست ساز هنرمندان یزدی هستند در طرح های گوناگونی نیز ارائه میشوند که یکی از نفیس ترین طرح های آن را در این صفحه برای شما به نمایش گذاشته ایم
 
 گوشواره طلا آویز سنتی زنگ
 
برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید از صفحه گوشواره طلا وبسایت خرید طلا آنلاین ملک ثابت بازدید کنید.
   
 
 
 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا
  

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در قسمت گفتگوی آنلاین وبسایت یا با شماره تماس 099005840 ، شماره پشتیبانی وبسایت خرید طلاآنلاین ملک ثابت در ارتباط باشید.