نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.514.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

قیمت طلای 20 عیار

طلا که یکی از گران ترین و ارزشمند ترین فلزات جهان است همواره با خلوص و آلیاژهای متفاوتی برای ساخت زیورآلات ، سکه ها و اشیا زینتی استفاده میشده است.
 
یکی از خلوص متداول طلا ، طلای 18 عیار است که در اکثر نقاط کشور برای ساخت زیورآلات طلا استفاده میشود و نرخ لحظه ای طلای 18 عیار در اکثر وبسایت های اعلام نرخ قابل مشاهده و با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل دستیابی است.
  
اما اگر شما علاقه مند به یک طلای زینتی با عیار 20 شده اید، ( مانند ماهی طلا 20 عیار یزدی) باید بدانید که این میزان خلوص مخصوص سازندگان طلای شهر یزد است که طلا را با خلوص بالاتر و امکان ارائه کارهای دست ساز با کیفیت بالاتر ارائه میدهند.
آویز گردنبند طلا ماهی
  
نحوه محاسبه قیمت طلای 20 عیار نیز بسته به میزان خلوصی که دارد باید متفاوت باشد و در نتیجه اگر علاقه مندید که بدانید قیمت هر گرم طلای 20 عیار چگونه محاسبه شده است میتوانید از فرمول زیر کمک بگیرید:
 
قیمت هر گرم طلای 20 = (قیمت هر گرم طلای 18 عیار * 833) / 750
 
اعداد 833 و 750 نشاندهنده ی میزان خلوص طلا در مبنای 1000 میباشند. با این توضیح که یک گرم طلای خالص 24 عیار ، دارای عدد 1000 در این مبنا میباشد.
 
از نکات دیگری که باید راجب طلای 20 عیار بدانید این است که این طلا نسبت به طلای 18 نرم تر است و شکنندگی کمتری دارد. و رنگ آن نیز به سبب میزان خلوص طلای درون آن معمولا زرد تر است اما به سبب استفاده از آلیاژهای مختلف طلا از جمله مس و آلومینیوم و ... میتوانید رنگ های جذاب تری نیز ارائه دهد.
 
وبسایت فروش آنلاین طلا ملک ثابت نیز ارائه دهنده زیباترین زیورآلات ساخته شده با طلای 20 عیار از هنرمندان و صنعتگران طلای شهر یزد است که در کنار تنوعی از مدرن ترین کارهای 18 عیار سعی میکند بهترین انتخاب را به مشتریان طلای زینتی هدیه کند.
  

 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا