نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.514.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

برند روبرتو کوین

در دنیای جواهرات لوکس، روبرتو کوین به عنوان یک نماد از شیک‌ترین و سبک‌ترین جواهرات شناخته می‌شود. این برند ایتالیایی معروف از زمان تأسیسش توسط روبرتو کوین در سال 1996، به عنوان نمادی از اصالت، نوآوری و کاردانی شناخته می‌شود. روبرتو کوین، با انتخاب مواد با کیفیت بالا و هنر دقیق، هر قطعه جواهر را کاری هنری معرفی می‌کند، که از آن به عنوان یک اثر هنری یاد میشود.
 
 
روبرتو، فروشگاه خود را در شهر وینجنزا افتتاح کرد. و این شهر که پیشگام ساخت جواهرات و طلا در سراسر جهان و قلب صنعت طلای ۱۸عیار ایتالیا به حساب می‌آمد، سرآغازی برای موفقیت او شد. امروزه نزدیک به یک‌ سوم طلا و جواهرسازان ایتالیایی از  ویچنزا فعالیت خود را آغاز کرده اند و این طراح بزرگ تا حد زیادی از ویچنزا و خود ایتالیا در طرح های خود الهام گرفته است.
 


موفقیت روبرتو کوین محدود به ایتالیا نیست، این برند حضور جهانی دارد و فروشگاه‌های بزرگی را در شهرهای بزرگ در سراسر جهان دارد. او توانسته است طرفداران قوی خود را در سراسر جهان جذب کند که مشتاق هستند تا طراحی‌های این برند را همواره دنبال و تشویق کنند. 
 
 
جواهرات روبرتو کوین
 
 
گرچه امضای جواهرات این برند روبی(یاقوت قرمز) است که در جواهرات آن به نحوی کار شده است، زیرا روبرتو کوین اعتقاد دارد که پوشیدن یک یاقوت کوچک و پنهان  مختصر زیر پوست برای مشتری او خوشبختی به ارمغان می‌آورد. اما کالکشن مجموعه گل های پرنس از طرح های این برند معروف در کشور ما نیز مورد توجه فعالین طلا و جواهر قرار گرفته است، به طوری که برند روبرتو کوین را حتی با این طرح میشناسند.
 
  
آویز طلا روبرتو کوین
 
 

 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا