نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.492.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

گردنبند طلا چشم و نظر

چرا باید یک گردنبند طلا چشم و نظر داشته باشیم؟ نماد چشم و نظر به چه معناست و چه مفهومی میتواند داشته باشد؟

قدیمی تری کشف از نماد چشم و نظر، توسط بین النهرینی ها در حدود 5000 سال پیش با خط میخی بروی لوح های گلی ثبت شده است. این نماد را در فرهنگ های یهودی و مسیحی و مسلمان، و همچنین جوامع بودایی و هندو نیز مشاهده میشود.. چشم بد، اعتقادی است که با نفرینی توسط یک تابش خیره کننده از چشم بدخواهانه ایجاد می شود و معمولا به سمت شخصی نا آگاه از آن است. بسیاری از فرهنگ و سنت ها بر این باورند که دریافت چشم بد، باعث بدبختی و بدشانسی و یا آسیب می شود. جواهرات و طلسم هایی که برای محافظت در برابر چشم بد ساخته شده اند نیز اغلب "چشم شیطان" نامیده میشوند. 
گردنبند طلا چشم و نظر
 
چشم نظر می تواند یک نماد مذهبی باشد و یا با وابستگی های فرهنگی و کمی خرافات در ارتباط باشد. بنابراین طبیعی است که استفاده کنندگان نماد چشم نظر به طور کامل از اهمیت این نماد آگاه نباشند. آنها به سادگی آن را می پوشند زیرا محبوب است و افراد مشهور نیز آن را می پوشند. شاید، چون شنیده اند که نوعی قدرت محافظتی هم به همراه دارد. 
 

 
چشم نظر، معمولا به عنوان طلسمی برای پاک کردن نفرین ها استفاده می شود و این یک باور رایج در اکثر فرهنگ ها تبدیل شده است. اگر در جواهرات خود، از نماد چشم نظر استفاده می‌کنید، ظاهراً از خود در برابر عذابی بزرگ‌ تر محافظت میکنید. پوشیدن جواهرات چشم نظر به عنوان محافظتی در برابر قدرت تابش خیره کننده شیطانی شناخته شده است و حتی می تواند نفرین و تمام نیت های بدی را که به شما تحمیل شده است باطل کند.
 
گردنبند طلا چشم نظر

بدین ترتیب واقعاً جای تعجب نیست که بسیاری از طراحان مد، از چشم نظر در مجموعه های انحصاری خود استفاده میکنند. علاوه بر این چشم نظر، نماد مد برای جواهرات و لباس در میان افراد مشهور نیز شناخته شده است و در سال های اخیر افراد مشهور زیادی با جواهرات چشم نظر دیده شده اند.

 
آویز ساعت چشم نظر
 
 
 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا