نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.407.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

نماد یک گردنبند طلا

در کنار زیبایی و درخشندگی، نماد ها هم میتوانند یکی از گزینه ها مد نظر شما برای انتخاب یک گردنبند طلا برای خود یا فردی که میخواهید به او یک گردنبند طلا هدیه دهید، باشد.
 
شاید معروف ترین نمادی که برای نشان دادن علاقه خود به شخصی به دنبال آن باشید "قلب" ها هستند که تنوع این مدل میتواند یکی از جذابیت های انتخاب شما باشد.
گردنبند طلا قلب
 
اما اگر به دنبال یک نماد خاص تر برای ابراز علاقه خود هستید، میتوانید نماد بینهایت یا forever را هم در نظر داشته باشید. گردنبند طلای بینهایت آروزی شما برای عشقی جاودانه را نشان خواهد داد.
گردنبند طلا بینهایت
 
شبدر ها یکی دیگر از نمادهایی هستند که همواره مورد توجه طراحان طلا و جواهر بوده اند و از تنوع زیادی برخوردارند. شبدر نماد خوش شانسی است. اگر شما هم به شانس اعتقاد دارید یک گردنبند شبدر میتواند به شما در این راه کمک کند :)
گردنبند طلا شبدر
 
قفل ها در گردنبند طلا نماد چه هستند؟! بیشتر افراد شاید نگاهی عاشقانه و مدرن به این قفل ها داشته باشند و آنها را نماد عشق ابدی بدانند، اما باید بدانید در عین حال یک گردنبند طلا قفل میتواند نشانه ای از صلابت شخص و ارداده ی قوی او در انجام امور داشته باشند.
گردنبند طلا قفل
 
حلقه های کارتیر، یکی دیگر از نماد های معروف و پر بازدید هستند که نشان از عشقی دارند که ابتدا و انتهای آن مشخص نیست. از دیگر مواردی که در طراحی این حلقه های معروف باعث محبوبیت آنها شده است طراحی منحصر بفردی است که هیچگاه قدیمی نخواهد شد.
گردنبند طلا لاو کاریته
 
از دیگر طراحی های نمادین برند کارتیر طرح پلنگ یا همان پنتر معروف است. بهتر است بدانید که پلنگ ها در عین حال که نمادی از پنهان کاری هستند، با چشمان نافذ خود نمادی از آگاهی و قدرت هستند که میتوانند در روح شما نفوذ کنند. 
گردنبند طلا پنتر
 
از دیگر نماد های محبوب میتوان به نماد پر اشاره کرد که نشانی معنوی از معراج و آزادی و حقیقت دارند، بال فرشته نمادی از پاکی و محافظت است و یک گردنبند طلا ستاره میتواند نمادی از امیدها و آروزی شما باشد.
گردنبند طلا پر

در مجموعه گردنبندهای طلا وبسایت ملک ثابت مجموعه ای از گردنبندهای طلا نمادین، در تنوع بالا را برای ارائه به شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم که میتوانید از طریق لینک های زیر از محصولات ما بازدید کنید :
 
 انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا