نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.407.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

4 ترند جواهرات پاییز 2023

اوایل امسال در TikTok، شخصی نظریه‌ای داشت. او معتقد بود که گردنبندها پس از دیدن تعداد انگشت شماری از افراد مشهور که بدون آنها روی فرش قرمز طراحی شده بودند، تمام شده است. این ایده با نام "نظریه گردنبند" انتخاب شد و هشتگ مربوطه بیش از 680000 بازدید داشت.
 
سپس فشن شو های پاییز 2023 فرا رسید و تئوری گردنبند به همان سرعتی که شروع شد به پایان رسید. مدل‌های Schiaparelli و Ferragamo فقط گردن‌بند نمی‌پوشیدند، بلکه گردنبندهای بسیار بزرگی می‌پوشیدند که بیشتر شبیه اشیای گران‌بهایی بود که از نقره یا طلا ریخته‌شده و به دور گردن بسته می‌شدند. گردنبندهای بزرگ تنها ترند جواهرات مورد توجه نبودند. در کوپرنی، سنجاق‌هایی مانند یک نقره‌ای براق و درشت به شکل دستی بود که سینه چپ یک مدل را نیشگون می‌گرفت و ژاکت بافتنی را که در این کار پوشیده بود، می‌چرخاند. در Simone Rocha، مدل‌ها از روبان‌های قرمز رنگی زیر چشم‌های خود استفاده می‌کردند تا با گوشواره‌های کریستالی آویزان خود مطابقت داشته باشند. گوشواره های قطره ای بزرگ Bottega Veneta، که شبیه یک جفت قطره باران کارتونی حباب دار آغشته به طلا هستند، یک هیستری آنلاین را برانگیخت که باعث شد در سراسر جهان به فروش برسند و در عین حال الهام بخش هزاران فریبنده بی تاب باشند.
 

 
گرایش های جواهرات پاییز 2023: سنجاق های مادربزرگ شما
 

 

ملکه الیزابت دوم، دختر پوستر سنجاق‌ها است. وقتی روی سنجاق‌های گوگل سرچ می‌کنید، بیشتر تصاویر او هستند که گوش به گوشش با مجموعه‌ای درخشان از مروارید، الماس و جواهرات روی یقه‌هایش می‌خندد. او به داشتن مجموعه گسترده ای از بیش از 98 شناخته شده بود، و مطمئناً کمکی به تغییر شهرت برای لوازم جانبی، که اغلب با مادربزرگ ها و سالمندان و نوع ماکسیمالیست های عجیب و غریب که بیش از 30 کورگی را جمع می کنند، نکرد.
 

 
گردنبندهای تئوری ضد گردنبند
 


 

 در تئوری، نظریه گردنبند منطقی است. نوع گردنبندهایی که در چند سال گذشته فید رسانه های اجتماعی ما را پر کرده اند، زیبا و سبک بوده اند. از دست دادن آنها آسان بوده است و مانند یک قلم سرکش در حاشیه یک دفترچه یادداشت بر استخوان های ترقوه زیبایی می بخشد.
 

 مدال های دخترانه

 

 

 

بسیاری از مردم این تابستان را تابستان دخترانه اعلام کرده اند. توده‌ها برای باربی لباس صورتی تند پوشیده بودند.
 

 
گوشواره وزن دنیا
 

 

 

 

لذت های کمی مانند حس حرکت یک گوشواره بزرگ با حالات صورت شما وجود دارد. از این نظر، گوشواره‌ها گاهی اوقات می‌توانند شخصی‌ترین لوازم جانبی به نظر برسند. اگر چشم‌ها پنجره‌ای به روح ما هستند، گوشواره‌ها مانند پرده‌هایی هستند که شخصیت ما را درست خارج از محیط ما به نمایش می‌گذارند.
 

 


 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا