نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.407.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راه اندازی خیره کننده جواهرات بولگاری در مدیترانه

ونیز در تقاطع تمدن و مسیرهای تجاری بزرگ دنیای رنسانس، تاریخ غنی دارد که در شکوه جواهرات مدیترانه منعکس شده است. بولگاری کاخ باشکوه سورانزو ون اکسل را برای نمایش جواهراتش انتخاب کرد.
 
گردنبند بولگاری
گردنبند Bulgari Mediterranea Muse، از مجموعه Bulgari Mediterranea، به زیبایی روان بودن امواج را از طریق الماس، یاقوت کبود و آکوامارین به تصویر می کشد.
 

 

مدیترانه یک مثال باشکوه از خلاقیت‌های سنگ‌های قیمتی است. لوسیا سیلوستری، مدیر خلاق جواهرات بولگاری، کسی نیست که از القای جواهرات با احساسات قوی، با رنگ‌های تند، ترکیب‌های تونال جسورانه و حجم‌های اغراق‌آمیز اجتناب کند. او درباره این مجموعه می گوید: "این مجموعه جواهرات عالی ادای احترام به زیبایی و جوهر مدیترانه در تمام اشکال آن است. برای من بودن در منطقه مدیترانه بیداری همه حواس و یک تجربه الهام بخش واقعی است.
 

 
گردنبند بولگاری
گردنبند Roman Esedra بولگاری از مجموعه جواهرات مدیترانه 2023، ظرافت هندسی روم باستان را تداعی می کند.
 

 
یک یاقوت کبود 15.13 قیراطی آبی اقیانوسی که خطوط ساحلی جنوب ایتالیا را تداعی می‌کند، در مرکز گردنبند مدیترانه میوز قرار دارد. با حرکت امواج، آبشارهای الماس و یاقوت کبود بر روی ساختار گشتاور پلاتین می چرخند و جای خود را به قطرات آکوامارین می دهند.
 

گردنبند سافایر جنوبی که توسط ساختار توری مانندی که با الماس می‌درخشد احاطه شده است، یک قیراط باشکوه 66.88 قیراط مرکز صحنه است. این گردنبند که زیبایی بی‌نظیر روستاهای سفید آپولیا را در مقابل آبی دریا به ذهن متبادر می‌کند، ساخت آن در آتلیه جواهرات بولگاری رم 1650 ساعت طول کشید.

 
در این جواهر، از عاشقانه دریاها به معماری جاودانه روم باستان سفر می کنیم. گردنبند اسدرا رومی بدون زحمت ظرافت هندسی روم باستان را در یک آویز شش ضلعی با ترکیبی باشکوه از زمرد 68.88 قیراط، الماس، آمتیست و فیروزه به تصویر می کشد.

 

 
گردنبند بولگاری
از فصل Southern Radiance، یاقوت های صورتی صورتی این گردنبند به سبک چوکر را از مجموعه جواهرات بلند Bulgari Mediterranea تزئین می کنند.
 

 
 گردنبند Oriental Buds و ساعت جواهرات مشابه، جذابیت و عجیب و غریب امپراتوری مغول و معماری بیزانس را در سنگ فرش های الماس مجلل همراه با تورمالین صورتی پر جنب و جوش، یاقوت کبود و مهره های زمرد به تصویر می کشد. این ساعت جواهرات صفحه ای را در پشت زمرد کلمبیایی 5.65 قیراطی پنهان می کند.
 

 

 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا