نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.407.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

همه چیز در مورد ترند باربی

فیلم باربی گرتا گرویگ در سینماها اکران می‌شود و جهان صورتی غلغلک‌داده شده و کاملاً درگیر همه چیزهای «باربی‌کور» شده است. مانند خود باربی، روند باربیکور با همه چیزهای بازیگوش، جذاب، زنانه و البته صورتی مشخص می شود. این روند لزوماً جدید نیست (با اولین عروسک باربی که در سال 1959 به مردم معرفی شد)، اما با هیجانی که در اطراف فیلم وجود داشت، بازگشته است.
 
مسلماً محبوب‌ترین عروسک جهان، باربی از قلمرو اسباب‌بازی‌های جعبه‌ای معمولی شما که در کودکی با آنها بازی می‌کردید، فراتر می‌رود. از مجموعه فیلم‌های انیمیشن متل که دوران کودکی را تعریف می‌کند تا آهنگ پرطرفدار آکوا، قفل‌های بلوند و کمد صورتی دلپذیر باربی برای دهه‌ها هر گوشه از فرهنگ پاپ را زیبا کرده است. جای تعجب نیست که یک زیبایی شناسی کاملاً جدید که در تصویر مجسمه نمادین ساخته شده است، در سال گذشته در دنیای مد به صورت آنلاین و در باند فرودگاه ها دست به دست می شود: Barbiecore.
 

 

 با توجه به اینکه فیلم موردانتظار «باربی» گرتا گرویگ در سینماها اکران شده است، باربیکور محبوبیت خود را دوباره به دست آورده است و طول عمر معمول یک خرده روند زودگذر یا مد کوتاه اینترنتی را تحت الشعاع قرار داده است. اما علاوه بر اکران قریب‌الوقوع فیلم، استایلیست‌ها و اینفلوئنسرها به طور یکسان سلطنت طولانی باربیکور را به مضامین نوستالژی و نه تصادفاً شعار همیشگی باربی: «شما می‌توانید هر چیزی باشید» نسبت می‌دهند.
 
چه جواهراتی به استایل باربی میخورد

شاید نهایت آنچه در اینجا شما به دنبال آن میگردید، طلا و جواهراتی صورتی رنگ باشد. در اینجا تصاویری از مجموعه طلا و جواهراتی صورتی رنگ را از وبسایت خرید اینترنتی طلا ملک ثابت برای شما به اشتراک میگذاریم...
 
طلا صورتی رنگ
  


 
گوشواره طلا کندی
 

 
انگشتر طلا صورتی
 

 
 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا