نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.403.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

ساعت طلا ژنو

گروه ساعت‌های ژنو که در سال 1974 تأسیس شد، یک رهبر جهانی در طراحی، ساخت و توزیع ساعت‌های مد روز و برند است. این شرکت ساعت‌هایی را تحت مجوز برای برندهای مد و سبک زندگی مانند Kenneth Cole New York، Kenneth Cole Reaction، BCBGMAXAZRIA، BCBGeneration، Timberland، Police، Ben Sherman، Superdry، Cerrutti 1881 و Ducati Corse تولید و توزیع می‌کند.
 
ساعت ژنو
 

 طراح
 
ژنو یک تیم طراحی در سطح جهانی را گرد هم آورده است و استعداد خلاق کارشناسان از پایتخت های مد در سراسر جهان را گرد هم می آورد. اعضای این تیم خلاق در برخی از مدارس مد برتر جهان تحصیل کرده اند. این طراحان همراه با فرآیند طراحی منحصربه‌فرد ، ظاهرهای منحصربه‌فردی را نوید می‌دهند که هم روند و هم برند مناسب است - مطمئناً چشم و سلیقه مشتری امروزی را به خود جلب می‌کند.
 
طراحان که در مدیریت برند قوی هستند، به طور یکپارچه تفاوت‌های ظریف و ویژگی‌های هر برند را با جدیدترین گرایش‌های مد ادغام می‌کنند تا زیبایی شناسی کلی هر مجموعه را افزایش دهند. هدف طراحی ساعت‌هایی است که مکمل و تاکید بر سبک فردی مصرف‌کننده و برند باشد.

 
ساعت ژنو
 

 سازنده
 
 در ژنو، کیفیت مهم است. حضور غالب منابع تولید و منبع یابی خاور دور، علاوه بر تیم زنجیره تامین مستقر در ایالات متحده، مسئولیت پذیری و تولید کارآمد را در همه سطوح تضمین می کند. تیم های ما توسعه هر طرح را به یک محصول نهایی دقیق و دقیق انجام می دهند. ما تمام جزئیات را در طول فرآیند تولید دنبال می کنیم و کنترل کامل را حفظ می کنیم. این به ما اجازه می دهد تا جدول زمانی، شرایط تولید و نتایج نهایی را مدیریت کنیم.


ساعت ژنو
 

 بازاریاب
 
ما سعی می کنیم همان سطح کیفیت را در محل فروش برای هر برندی که روی آن کار می کنیم، همانطور که در مراحل طراحی و تولید انجام می دهیم، حفظ کنیم. از لحظه ای که مجموعه ای را ارائه می کنیم، متعهد هستیم که فروش را به مصرف کننده نهایی برسانیم و طرح ها و محصولات با کیفیت خود را به موفقیت برند تبدیل کنیم.

 
ساعت ژنو
 

 

 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا