نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

سالوینی برندی خاص برای اشخاص خاص

سالوینی
 

تاریخچه سالوینی
 

Valenza شهری در Piedomont ایتالیا است که در آن تأسیسات معتبر بین المللی تولید جواهرات با کیفیت بالا تأسیس شده و در حال حاضر در آن فعالیت می کنند. با ترکیب سنت و فناوری، از اوایل دهه 1800 قلب هنر طلاسازی بوده و خود را به یک منطقه تخصصی جواهرسازی تبدیل کرده است. درست در این مکان معتبر، برند سالوینی در سال 1986 متولد شد، که از شهود کارآفرینی دامیان گراسی دامیانی سرچشمه می گیرد. این جشن جواهرات معاصر ایتالیا است، از طریق مجموعه های معاصر که با طراحی های متمایز که از زنان مدرن و احساسات آنها الهام گرفته شده است، مشخص شده است.
 

 سالوینی
 

هر جواهرات سالوینی یک اثر هنری منحصر به فرد است که به طور کامل توسط زرگران چیره دست ایتالیا ساخته شده است و منعکس کننده سنت قدیمی جواهرات با پیچ و تاب های جذاب معاصر است. پیشنهادات سالوینی Salvini به هر زن این شانس را می دهد که زنانگی، شخصیت و نیازهای خود را با پوشیدن مجموعه های ارزشمند، با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد تفسیر کند. این برندی است که جرات جرات دارد. برای رهگیری تغییرات و مواجهه با چالش های جدید. زیرا زندگی معاصر به معنای توجه به تحول دیجیتال و اتخاذ رویکردی پایدار متعهد به مسئولیت اجتماعی است.جواهرات سالوینی به این ترتیب به نشانه ای از شناخت و نمادی از بیان و مثبت بودن تبدیل می شود. راهی برای نوشتن داستان خود و تأیید قدرت و ارزش زن بودن امروز.

 گردنبند سالوینی
 

سالوینی ریشه در سنتی دارد که جواهرات ایتالیایی را در پیشروترین صنعت در سراسر جهان قرار می دهد. حرفه و دانش ایتالیا در طول قرن ها از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، در حالی که فداکاری و تخصص آن منجر به تولید و میراث هنری منحصر به فرد در این زمینه رقابتی برتر شده است.
 
 
ویژگی زنان در سالوینی
 


زنان در سالوینی
 

زن سالوینی کنجکاو، مبتکر، مثبت، دیجیتالی، شیک پوش و آگاه به مد است. اما آنچه واقعاً زن سالوینی را متمایز می کند، توانایی او در همدلی با زنان دیگر، تعامل صمیمانه و وفادارانه با آنهاست. در اینجا ما با خواهران روح جدید سالوینی آشنا می شویم، سفیران عالی برای فلسفه جدید سالوینی، که از زنان با پیام زیبای «تکثر» صحبت می کند که قدرتمند، جذاب، مبتکر، اما همچنین سبک دل و سرگرم کننده است.
 

گوشواره طلا برند سالوینی
 
هر مجموعه منعکس کننده تکامل زمان و آخرین روند است. سالوینی ریشه در زمان حال دارد، اما به تدریج به آینده و همه تغییراتی که به ارمغان می آورد می نگرد. مترادف با تکامل، تعامل و ارتباط بدون محدودیت فیزیکی یا زمانی است.
 

 
جهان سالوینی با قدرت، انرژی، مثبت مشخص شده است. دارای رنگ‌های تند و زنده است، در حالی که از رنگ‌های تیره و خاکستری فاصله می‌گیرد. رنگ‌های آن مانند خورشید روشن، روشن مانند نور با گرمای شادی است.
 

 
 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا