نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

مدل گوشواره طلا جدید - کراس ( یا همان عصایی)

در ادامه معرفی جدیدترین انواع مدل گوشواره طلا جدید، در این مقاله به معرفی جدیدترین مدل های گوشواره های معروف به کراس میرسیم که به خاطر شکل و ظاهری که دارند با نام گوشواره های عصایی نیز شناخته میشوند.
 

 

  
اگر به دنبال یک گوشواره طلا جدید، برای استفاده در یک مهمانی و متمایز شدن در جمع هستید، این گوشواره ها در طرح های گوناگونی ارائه میشوند که میتوانید استایل خود را با آنها تکمیل کنید. در زیر مدل دیگری از جدیدترین گوشواره های عصایی طرح شوپارد از گالری ملک ثابت را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت.
 

گوشواره طلا عصایی شوپارد
  
مدل جدید گوشواره طلا
 
این گوشواره ها که به صورت سفارشی در طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید میشوند، یکی از مدرن ترین گوشواره های امروزی هستند که میتوانید آنها را انتخاب کنید و قابلیت استفاده بروی یک گوش، و ست شدن با استفاده از دو گوشواره به روی هر دو گوش شما را دارا میباشند.
 
گوشواره کراس

اما در این بخش از مقاله میخواهیم به سوالاتی که ممکن از در ذهن شما در مورد این گوشواره ها ایجاد شده باشد پاسخ دهیم:
 
- آیا این گوشواره احتمال دارد که از گوشمان بیوفتد؟ با توجه به حلقه بالایی گوشواره و میله ای که از لاله ی گوش شما رد خواهد شد این احتمال بسیار  ضعیف خواهد بود و این گوشواره در گوش شما استحکام خوبی خواهد داشت.
 
- برای چند ساعت میتوان از این گوشواره ها استفاده نمود؟ معمولا برای چند ساعت مهمانی و بیرون رفتن هایتان گزینه بسیار مطلوبی هستند و شما را به هیچ وجه به دردسر نخواهند انداخت.
 
- به صورت تکی استفاده میشوند یا بروی هر دو گوش؟ قابلیت استفاده برای هر دو را دارا میباشند و میتوانید آنگونه که میخواهید آنها را ست کنید
 
- چگونه میتوانم طرح دلخواه خود را سفارش دهم؟ میتوانید برای سفارش طرح دلخواه خود با پشتیبانی وبسایت و اینستاگرام ملک ثابت به آدرس maleksabet.ir و یا شماره تماس 09909584020 به صورت تلفنی یا در تمام شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.
 

 
 
 
گوشواره طلا
 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا