نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

5 روش خاص برای ست کردن گوشواره میخی و پیرسینگ

گوشواره‌های پیرسیگ یکی از پرطرفدارترین نوع گوشواره‌های زنانه هستند که در طراحی آن‌ها از مواد مختلفی مانند الماس، زیورآلات جواهری، چرم و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. در زیر به برخی از روش‌های ست کردن گوشواره‌های پیرسیگ اشاره خواهیم کرد:
 
1. ست کردن با گوشواره‌های ساده: می‌توانید گوشواره‌های پیرسیگ را با گوشواره‌های ساده و کوچکی ست کنید. برای مثال، می‌توانید گوشواره‌های هوپ یا گوشواره‌های ساده و فلزی را با گوشواره‌های پیرسیگ ست کنید.
 

 
2. ست کردن با گوشواره‌های قلابی: می‌توانید گوشواره‌های پیرسیگ را با گوشواره‌های قلابی ست کنید. گوشواره‌های قلابی معمولاً شیک و زیبا هستند و با گوشواره‌های پیرسیگ که طراحی زیبا و دل‌نشینی دارند، بسیار خوب ترکیب می‌شوند.
 

 
3. ست کردن با گوشواره‌های رنگی: می‌توانید گوشواره‌های پیرسیگ را با گوشواره‌های رنگی ست کنید. گوشواره‌های رنگی معمولاً متنوع هستند و می‌توانند با گوشواره‌های پیرسیگ در رنگ و شکل مختلف، ترکیب شوند.
 

 
4. ست کردن با گردنبند: می‌توانید گوشواره‌های پیرسیگ را با گردنبند ست کنید. گردنبند معمولاً با طرح و رنگ گوشواره‌های پیرسیگ تطبیق می‌یابد و هماهنگی خوبی را به ارمغان می‌آورد.
 
5. ست کردن با انگشتر: می‌توانید گوشواره‌های پیرسیگ را با انگشتر ست کنید. انگشتر معمولاً با طرح و رنگ گوشواره‌های پیرسیگ تطبیق می‌یابد و باعث می‌شود که ست کردن آن‌ها روان‌تر و زیباتر شود.
 

 
 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا