نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

4 گردنبند زنجیری زنانه که همیشه مد خواهند بود

گردنبندهای زنجیری، چه قدیمی و چه مدرن، افزودنی عالی به مجموعه لوازم جانبی شما هستند زیرا جزء ضروری هر بیانیه طراحی هستند. گردنبندهای زنجیری در  ضخامت های مختلفی وجود دارند و به اندازه کافی مرتب، روی هم و همه کاره هستند تا بسته به موقعیت، به شیوه ای معمولی یا باکلاس پوشیده شوند. سبک های زنجیر استفاده شده توسط زنان در طول سال ها توسعه یافته است، اما در اینجا چهار نوع کلاسیک وجود دارد که برای همیشه مد می مانند.
 
زنجیر فیگارو
 

 
زنجیر فیگارو
 


 برای افرادی که زیبایی ساده را در اکسسوری های خود قدردانی می کنند، زنجیر فیگارو یکی از نفیس ترین زنجیرهایی است که می توانید بپوشید. زنجیرهای فیگارو که حلقه‌های بزرگ و کوچک را به طور متناوب برای ایجاد طرحی ظریف تغییر می‌دهند، بدون اینکه بزرگ، حجیم یا چیزهای چشم‌گیر باشند، پیچ و تاب جذابی نسبت به مدل‌های معمولی ارائه می‌دهند.
 


گردنبند زنجیره ای فیگارو انتخابی زیبا و شیک است که برای سالیان متمادی مد خواهد بود و اکسسوری مناسبی برای خانم هایی است که به دنبال جواهرات کوچکتر اما خیره کننده ای برای استفاده روزمره هستند اما اینطور نیست. می خواهید برای کیفیت یا کیفیت زیبایی شناختی قربانی کنید.
 

 
زنجیره تخت
 


 
زنجیر تخت بسیار محبوب، زنجیری همه کاره است که سال به سال موفق می شود جایگاه خود را به عنوان یکی از دلخواه ترین گردنبندهای زنجیری موجود حفظ کند. زنجیر مهار مانند زنجیر فیگارو روی پوست قرار می گیرد. یک زنجیر ضخیم نقره ای گردنبندی است که لباس شما را بدون نیاز به انجام کارهای فانتزی بسیار زیباتر می کند. حلقه‌های بسیار صیقلی زنجیره‌های حاشیه درخشندگی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند، در حالی که طراحی جسورانه آن هم معاصر و هم کلاسیک است.
 

 
زنجیر طناب کلاسیک
 
زنجیر طنابی
 

 

خیلی ها بدون شک می گویند که زنجیر مورد علاقه شان زنجیر طناب است. الگوی پیچ خورده و طناب مانند ظاهری مجلل دارد که فوق العاده جذاب است. جنبه سر خوردن گردنبند زنجیره ای طناب متشکل از حلقه های کوچک آن را به انتخابی عالی برای استفاده روزمره تبدیل می کند. بسته به ظاهری که می خواهید، زنجیر طناب را می توان بلند یا کوتاه پوشید. برای خانم هایی که می خواهند آویز بپوشند یا به صورت دوره ای ظاهر لباس خود را تغییر دهند، یک زنجیر طناب سنتی بهترین انتخاب است. آنها به اندازه کافی ظریف هستند که می توان آنها را هر روز پوشید یا برای مناسبت های خاص ذخیره کرد و هدایای فوق العاده ای برای شما یا عزیزانتان نیز می سازد.


 زنجیر جعبه ای
 

زنجیر جعبه ای
 

 
اگر می خواهید چیز خاصی در مجموعه خود داشته باشید، می توانید به فکر رفتن با زنجیر جعبه باشید. زنجیر جعبه به طور سنتی با جواهرات مردانه مرتبط بوده است، اما اشکال کوچکتر و زنانه تر آنها را به انتخابی محبوب در میان زنان تبدیل کرده است. گردنبندهای زنجیره ای به خودی خود چشمگیر هستند، اما با یک آویز مینیمالیستی یا یک لباس آرام نیز خیره کننده به نظر می رسند. گردنبند زنجیره ای جعبه ای برای هر خانمی که ظاهری سنتی و مدرن را می پسندد گزینه ای عالی است.
 

 

 

انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا