نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.537.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

اگر یک گردنبند مروارید زیبا میخواهید، در این مقاله با ما همراه باشید...

مروارید به عنوان یک عنصر کلییدی و همیشگی در ساخت جواهرات و زیورآلات همواره مورد توجه بوده است. در این میان گردنبندهای مروارید همواره دستخوش نوآوری و نشانگر ذوق و هنر صنعتگران طلا و تکمیل کننده استایل و زیبایی زنان زیبا بوده است. در ادامه این مقاله به بررسی چند مورد از سبک های گردن آویز و گردنبند های مروارید در عرصه مد طلا و جواهر خواهیم پرداخت.

یک گردنبند جواهر، که با زیباترین و کم نقص ترین مرواریدها تزئین شده است، میتواند زیبایی و اصالت را در یک نگاه تداعی کند ...
 

 

اما اگر بخواهیم از ساده ترین شکل استفاده مروارید به عنوان یک گردنبند طلا یاد کنیم، باید بگوییم که یک مروارید تنها نیز میتواند هنوز یکی از بروزترین و مدرن ترین استایل ها را برای شما به ارمغان آورد..
  
گردنبند طلا مروارید
 
آویزهایی جذاب و مدرن ، ساخته طراحان طلا و جواهرات مینیمال، همواره طرح هایی که شما بسیار دوستشان خواهید داشت را برای شما خلق میکنند ...
 
گردنبند مروارید طلا
 
اگر یک آویز طلا کلاسیک و خاص از مرواریدهای طبیعی میخواهید که نمادی از اصالت و خاص بودن شما باشد، آویزهای مروارید ساخته شده از طلای 20 عیار یک گزینه دلخواه خواهند بود.

 
آویز طلا مروارید
  
رولباسی های مروارید گزینه جذاب دیگری خواهند بود که بسته به اینکه بخواهید از مروارید های چه اندازه ای استفاده کنید، طول آنها چقدر باشد، و مقدار طلای به کار رفته در آنها چقدر باشد گزینه های متنوعی را پیش رو خواهید داشت. طوق های مروارید و زنجیرهای تزئین شده با گوی مروارید و ... نمونه هایی از این قبیل اند.
 
رولباسی مروارید

  
برای مشاوره بیشتر و سوالات خود میتوانید با پشتیبانی آنلاین وبسایت ملک ثابت در ارتباط  باشید.
 
انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا