نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.560.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهترین جواهرات برای کودکان

با افزایش محبوبیت، کودکان و نوجوانان در بازار جواهرات ترند می شوند. از گوشواره های میخی سنتی گرفته تا حلقه ها، گردنبندها و دستبندهای شیک مدرن، زیورآلات بچه گانه راه زیادی را پیموده است.
 
 اگر قصد خرید چیزی برای بچه ها را دارید، صنعت مد مملو از جواهرات طلایی و  نقره ای درخشان است که مخصوص آنها ساخته شده است! در اینجا در maleksabet به دنبال شگفت‌انگیزترین ترندهای شیک طلایی بچه‌گانه باشید.
 

 
زنجیر بچه گانه طلایی و نقره ای باحال
 


 
جای تعجب نیست که زنجیر  طلایی و نقره ای مورد علاقه کودکان و نوجوانان است. این سبک روزانه عالی است که هم بادوام و هم مقرون به صرفه است. زنجیر و گردنبند در مدل ها و طول های مختلف موجود است. اندازه کوچکتر، مانند 14" برای کودکان نوپا 3 تا 10 ساله ایده آل است، در حالی که 16 اینچ تا 18 اینچ برای نوجوانان مناسب تر است.
 
گوشواره
 

 

بچه ها عاشق اکسسوری ها و مخصوصا گوشواره های طرح دار سرگرم کننده و شیک هستند. این گوشواره های طرح دار خاص ریز گزینه ای عالی برای شروع مجموعه خود هستند. گوشواره‌های طرح دار ظاهری ظریف می‌دهند بدون اینکه زیاد روی آن قرار بگیرند - یک اکسسوری عالی و بادوام برای هر فصل و مناسبتی. گوشواره های طرح دار بدون شک در بالای جواهرات روزمره آنها قرار می گیرند و تا دوران کودکی آنها ماندگار خواهند بود.
 

حلقه ها با اشکال مختلف
 

 

 ما جواهرات را برای نوزادان، کودکان خردسال و نوجوانان بر اساس رویاها، علایق و چیزهایی که آنها را خوشحال می کند، ایجاد می کنیم. دنیای کودکان با دنیای ما متفاوت است و جواهرات آنها طبیعتاً باید منعکس کننده این باشد. اگر می‌خواهید یک هدیه جواهرات عالی داشته باشید، حتما از مجموعه جواهرات و نیم ست طلا کودک ما دیدن کنید.
 

انگشتر طلا
 
دستبند طلا
 
گردنبند طلا
 
گوشواره طلا
 
آویز طلا
 
نیم ست طلا
 
سرویس طلا