نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.834.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معنای انگشتر در هر انگشت دست

   

انگشتر، یک اکسسوری روزمره، که از گذشته تا به امروز برای معانی و مفاهیم مختلفی استفاده میشده است، و در این بین قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت دست همواره معنا و مفهوم متفاوتی با خود به همراه داشته است.

    

انگشتر کندی طلا
انگشتر های کندی از مجموعه انگشتر های تاج ، قابل سفارش از مجموعه ملک ثابت
هماهنگی_و_ارسال_سفارش_به_پشتیبانی

    

انگشتر در انگشت چهارم دست چپ در این بین بارزترین نمونه بوده است و به دلیل اعتقادی که رگ این انگشت به قلب راه دارد همواره به عنوان نشانی از پیوند زناشویی و پیمان ابدی دونفر نقشی پررنگ داشته اند. از همین رو انگشتی که در آن حلقه قرار میگیرد نیز به همین نام یعنی "انگشت حلقه" نام گذاری شده است.

   

انگشت چهارم دست راست نیز شما را در خوشبین بودن و مثبت اندیشی در زندگی یاری خواهد نمود

   

انگشتر در انگشت کوچک نشانی از روابط شما خواهد بود.. سنگ های آمبر و سیترین برای انگشترهای این دست استفاده کنید و بخاطر داشته باشید انداختن انگشتر در این انگشت به تقویت روابط شما با محیط خارج، چه در روابط کاری ، دوستی ، ازدواج و ... تاثیری مثبت خواهد داشت.

   

انگشتر در انگشت شست نشانی از قدرت و اراده ی درونی فرد است و برخلاف انگشت کوچک به استحکام ارتباط شما با خودِ درونی شما کمک خواهد نمود.

   

انگشتر در انگشت اشاره نشانده ی قدرت رهبری در وجود شما و جاه طلبی های شما خواهد بود و به افزایش حس اقتدار در شما کمک خواهد نمود.

   

انگشتر ظریف
قابل سفارش از مجموعه انگشترهای ملک ثابت
لینک_محصولات

   

انگشتر در انگشت وسط بیش از همه نشاندهنده ی تعادل فردی و هویت شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد تا همیشه حد وسط را نگه دارید و تعادل و توازن در  زندگی شما را پررنگ خواهد نمود. علاوه بر موارد گفته شده در بالا عوامل دیگری از جنبه های مدگرایی، مذهبی، میراث خانوادگی و .. میتوانند عواملی باشند که شما را به استفاده از یک انگشتر در یک انگشت خاص هدایت خواهد نمود.

   

#راهنمای_سایز_انگشتر

   

انگشترهای_ملک ثابت