نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.714.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهنمای سایز گردنبند

پنکته حائز اهمیت در خرید اینترنتی گردنبند و زنجیرهای طلا انتخاب طول مناسب و مورد نظر شماست. در زیر سعی میکنیم تا با راهنمای تصویری انتخاب طول گردنبند شما را در این امر راهنمایی کنیم.

موارد مهمی که میتواند برای شما در خرید اینترنتی مهم باشد:

1-شاید مهمترین آنها سبک و نحوه قرار گرفتن گردنبند است که میتوانید با استفاده از تصویر زیر سبک مورد نظر خود را پیدا کنید. در تصویر زیر 6 سایز استاندارد معمول برای طول گردنبند معرفی شده که شایع و پرطرفدارترین سایز (برای خانم های میانه اندام) مدل شاهزاده میباشد. به طور معمول طول گردنبند ۴۰ سانتیمتر برای خانم‌های ریزاندام، ۴۶ سانتیمتر برای خانم‌های میانه‌اندام، ۵۱ سانتیمتر برای خانم‌های درشت‌اندام و ۵۱ تا ۶۱ سانتیمتر برای خانم‌های بلندقامت با استایل و مدل شاهزاده در تصویر زیر مطابقت دارد.

راهنمای طول گردنبند

2- یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب گردنبند شما در نظر گرفتن فرم بدن و شکل و ساختار صورت است. برای نمونه افرادی با صورت های گرد معمولا از گردنبند های بلندتر و افراد با صورت های کشیده از گردنبند با طول کوتاه تر برای ایجاد توازن در ظاهر خود استفاده میکنند. جدول زیر میتواند شما را در این امر بیشتر راهنمایی کند.

راهنمای سایز گردنبند

3- یکی دیگر از موارد مهم، انتخاب گردنبند متناسب با نوع لباس و ایجاد هارمونی مناسب با آن است. در زیر مدل ها و طول های متناسب با هر نوع لباس را میتوانید در قالب تصویر مشاهده نمایید.

گردنبند ست لباس یقه اسکیگردنبند ست لباس یقه بازگردنبند ست لباس یقه گردگردنبند ست لباس یقه هفت

گردنبند ست لباس یقه قایقیگردنبند ست لباس یقه دکمه دارگردنبند ست لباس دکولته